خانهاخبار
صفحه پشتیبانی گلکسی A14 در وبسایت رسمی سامسونگ قرار گرفت

صفحه پشتیبانی گلکسی A14 در وبسایت رسمی سامسونگ قرار گرفت

میان‌رده جدید سامسونگ احتمالا در دو نسخه با تراشه مختلف عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۹/۱۵

در طول چند وقت گذشته شایعات و گزارش‌های غیر رسمی زیادی پیرامون میان‌رده جدید سامسونگ موسوم به گلکسی A14 5G منتشر شده است ولی همچنان سامسونگ هیچ اشاره‌ای به میان‌رده جدید خود نداشته است. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد غول فناوری کره جنوبی قصد دارد به زودی گلکسی A14 5G را معرفی کند چرا که صفحه پشتیبانی این گوشی هوشمند در وبسایت رسمی سامسونگ در کشور هند قرار گرفت.

image

شایان ذکر است که صفحه پشتیبانی گلکسی A14 5G حاوی هیچکدام از جزئیات فنی این گوشی هوشمند نیست ولی شناسه مدل آن یعنی SM-A146B/DS تایید می‌کند که گلکسی A14 5G از قابلیت دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. طبق شایعات قبلی، گلکسی A14 5G از نمایشگر 6.8 اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد. به علاوه، این میان‌رده به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود در حالی که وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین 13 مگاپیکسلی خواهد بود.

منبع تغذیه گلکسی A14 5G باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. نرم‌افزار این گوشی نیز اندروید 13 خواهد بود که به احتمال زیاد با رابط کاربری One UI 5.0 همراه خواهد بود. باید اشاره کرد که گلکسی A14 به احتمال زیاد در دو نسخه با تراشه‌ مختلف روانه بازار خواهد شد چرا که این گوشی با سخت‌افزارهای متفاوت در لیست گیک‌بنچ ثبت شده است.

image

رندر گلکسی A14 5G

براساس اطلاعات موجود در لیست این بنچمارک، گلکسی A14 5G با شناسه مدل SM-A146B از تراشه اگزینوس 1330 برخوردار خواهد بود در حالی که مدل دیگر آن با شناسه مدل SM-A146P به تراشه دایمنسیتی 700 مجهز خواهد بود. جدا از سخت‌افزار متفاوت، هر دو نسخه گلکسی A14 5G از حافظه رم 4 گیگابایتی بهره خواهد برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)