خانهاخبار
رندر جدید وان پلاس 11 طراحی متحول‌شده آن را نشان می‌دهد

رندر جدید وان پلاس 11 طراحی متحول‌شده آن را نشان می‌دهد

پرچمدار جدید وان پلاس در دو رنگ سبز و مشکی به تصویر کشیده شده است.
۱۴۰۱/۹/۱۵

نسل جدید پرچمدار وان پلاس موسوم به وان پلاس 11 به تازگی در تصویر رندری جدیدی دیده شده است و طراحی تغییر یافته آن لو رفت. این رندر جدید توسط افشاگر برجسته و خوش‌سابقه یعنی OnLeaks به همراه وبسایت حوزه فناوری Gadget Gang به اشتراک گذاشته شده است. قبلا نیز همین افشاگر اولین رندر منتسب به این پرچمدار همراه با مشخصات فنی آن را در دسترس کاربران قرار داده بود.

طراحی وان پلاس 11 حاضر در این رندر با طراحی رندر سابق این پرچمدار مشابه است و تفاوتی بین‌ آن‌ها دیده نمی‌شود. البته در این رندر جدید وان پلاس 11 در دو رنگ سبز و مشکی به تصویر کشیده شده است که طبق شایعات قبلی به ترتیب احتمالا رنگ‌های Glossy Green و Matte Black نام خواهند داشت. طبق تصویر رندری جدید، وان پلاس 11 در سمت راست بدنه خود میزبان اسلایدر هشدار و کلید پاور خواهد بود در حالی که لوگوی وان پلاس به مانند همیشه در پنل پشتی جای گرفته است.

image

شایان ذکر است که برجسته‌ترین نکته طراحی وان پلاس 11 ماژول دایره‌ای شکل آن است که در مقایسه با ماژول مربعی‌شکل وان پلاس 10 پرو به نظر اندازه بزرگ‌تری دارد. البته به مانند نسخه قبلی، ماژول دوربین این پرچمدار از فریم کناری امتداد یافته است و تا نیمه‌ پنل پشتی نیز کشیده شده است. در ماژول دوربین وان پلاس 11 سه دوربین با فلاش LED قرار گرفته است که در بین‌ آن‌ها لوگوی برند دوربین هسل‌بلاد حک شده است.

از نظر مشخصات فنی، وان پلاس 11 از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل دو بهره خواهد برد که انرژی مورد نیاز آن توسط  باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 100 واتی تامین خواهد شد. کانفیگ‌های این پرچمدار نیز شامل حافظه رم تا 16 گیگابایت و حافظه داخلی تا 256 گیگابایت خواهد بود. در پنل جلویی وان پلاس 11 نیز نمایشگر 6.7 اینچی امولد با رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی قرار خواهد داشت که در آن سنسور اثر انگشت جای گرفته است. پنل پشتی وان پلاس 11 نیز میزبان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۹/۱۶
سامسونگ باید چینی‌ها رو الگو قرار بده. الان ببینید همین گوشی در هیچ بخشی کم‌کاری نکرده؛ باتری۵۰۰۰ گذاشته، نمایشگر2K گذاشته، بخش دوربین رو به کمال رسونده و...
سامسونگ خساست به خرج میده(لَج دراره?)
اپل هم در بخش حافظه‌ی رم و باتری و طولِ سیمِ شارژ خیلی‌خسیس میشه. بابا این همه پلاستیک و لاستیک؛ یه ذره‌ای طولش بده??