خانهاخبار
عرضه هدست هوشمند اپل احتمالا با تاخیر انجام خواهد شد

عرضه هدست هوشمند اپل احتمالا با تاخیر انجام خواهد شد

به تازگی گزارشی منتشر شده است که ادعا می‌کند هدست واقعیت ترکیبی اپل نیمه دوم سال 2023 روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۱/۹/۱۴

همانطور که قبلا نیز شایعه شده بود، اپل قصد دارد در نیمه اول سال 2023 میلادی از اولین هدست هوشمند واقعیت ترکیبی خود رونمایی کند ولی حالا به نظر می‌رسد عرضه این تبلت به دلیل برخی از مشکلات نامشخص نرم‌افزاری با تاخیر مواجه شده است. طبق گزارشی که توسط تحلیلگر و افشاگر برجسته محصولات اپل یعنی مینگ چی کو منتشر شده است، هدست واقعیت مجازی / واقعیت افزوده غول فناوری آمریکایی به دلیل ایرادات نرم‌افزاری احتمالا نیمه دوم سال 2023 میلادی عرضه خواهد شد.

مینگ چی کو در گزارش خود ادعا کرده است که عرضه انبوه قطعات هدست هوشمند اپل به احتمال زیاد در نیمه اول سال 2023 آغاز خواهد شد ولی این افشاگر باور دارد این محصول پوشیدنی جدید تا نیمه دوم سال بعد میلادی روانه بازار نخواهد شد. در این راستا، به نظر می‌رسد حتی اگر هدست واقعیت ترکیبی اپل نیمه اول سال میلادی 2023 معرفی شود، عرضه آن به نیمه دوم سال 2023 موکول خواهد شد.

image

شایان ذکر است که رویداد WWDC 2023 اپل (کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان) زمان مناسبی برای رونمایی از این هدست واقعیت ترکیبی همراه با کیت توسعه‌دهندگان برای ساخت برنامه‌های مخصوص قابلیت‌های واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی خواهد بود. مینگ چی کو قبلا اعلام کرده بود که اپل قصد دارد در ماه ژانویه سال 2023 یک رویداد رسانه‌ای برگزار کند که در طی این هدست واقعیت ترکیبی معرفی خواهد شد.

به علاوه، این افشاگر ادعا کرده بود که عرضه هدست هوشمند اپل در سه‌ماهه دوم سال 2023 انجام خواهد شد. حالا اما مینگ چی کو اطمینان ندارد که مشکلات پیش آمده برای کوپرتینونشین‌ها باعث تاخیر در برگزاری رویداد ماه ژانویه خواهد شد یا خیر. در هر صورت، این تحلیلگر برجسته اذعان دارد فاصله زمانی زیاد بین رویداد رونمایی و عرضه جهانی آن باعث افت فروش و عملکرد ضعیف تجاری خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که براساس گفته‌های مینگ چی کو، هدست واقعیت ترکیبی اپل محصولی پرمیوم و گران‌قیمت خواهد بود که احتمالا با تعداد کمتر از 500000 واحد روانه بازار خواهد شد. چند روز پیش نیز گزارشی در دسترس قرار گرفت که خبر داد سیستم عامل هدست هوشمند اپل xrOS نام خواهد داشت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)