خانهاخبار
ساعت هوشمند جدید هواوی یک جفت ایرفون بی‌سیم را نیز درون خود جا داده است!

ساعت هوشمند جدید هواوی یک جفت ایرفون بی‌سیم را نیز درون خود جا داده است!

شرکت هواوی اخیرا تیزری از یک ساعت هوشمند منتشر کرده که یک جفت ایرفون بی‌سیم را نیز درون خود جا داده است.
۱۴۰۱/۹/۱۳

در تابستان سال ۲۰۱۸، شرکت هواوی برای نخستین بار پتنتی را برای ساعت هوشمندی که یک جفت ایرفون بی‌سیم نیز به همراه دارد را ثبت کرد. اکنون که حدود چهار سال و نیم از آن تاریخ می‌گذرد؛ این شرکت چینی سرانجام تیزری را از این ساعت هوشمند منتشر کرده است. این تیزر که در روز گذشته در صفحه هواوی در شبکه اجتماعی ویبو قرار گرفت؛ اشاره‌ای به تاریخ رونمایی از این دستگاه نمی‌کند.

image

 

ساعت هوشمند جدید این شرکت، هواوی واچ بادز نام داشته و ایرفون‌های بی‌سیم به طور مخفی زیر صفحه آن قرار گرفته‌اند. این ساعت از سیستم عامل اختصاصی هواوی یعنی HarmonyOS استفاده کرده و به نظر می‌رسد که هم اندازه سری ساعت‌های هواوی واچ GT باشد. به احتمال زیاد، این ایرفون‌ها هنگام قرار گرفتن درون بدنه این ساعت شارژ می‌شوند و باتری به کار رفته در این محصول، باید ظرفیت بیشتری نسبت به ساعت‌های هوشمند عادی داشته باشد.

با توجه به اینکه رویداد ۲ دسامبر (۱۱ آذر) هواوی به تعویق افتاده است؛ هنوز نمی‌دانیم که این شرکت در چه تاریخی قصد رونمایی از ساعت هوشمند جدید خود را دارد. به ادعای اکثر گزارشات، ایرفون‌های قرار گرفته درون این ساعت از کیفیت چندان بالایی برخوردار نیستند؛ البته این امر در چنین محصولی، اهمیت چندانی نداشته و جذابیت اصلی هواوی واچ بادز، مخفی شدن ایرفون‌ها درون آن است.

image

 

مدیر عامل گروه تجاری هواوی یعنی آقای «یو چنگ‌دانگ» نیز که در آمریکا با نام «ریچارد یو» شناخته می‌شود؛ مدتی پیش با این ساعت دیده شد. وی در پستی که در صفحه خود در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده، این ساعت هوشمند را یک محصول انقلابی در بین گجت‌های پوشیدنی می‌داند.

این نخستین باری نیست که هواوی یک محصول پوشیدنی ۲ در ۱ را تولید می‌کند؛ این شرکت در سال ۲۰۱۴ دستبند هوشمند تاک بند B1 را روانه بازار کرد که تلفیقی از یک دستبند ورزشی و یک هدست بلوتوثی بود. با وجود تاثیر تحریم‌ها بر کسب و کار هواوی، این شرکت همچنان به نوآوری ادامه داده و سری گوشی‌های میت 50 نیز توانستند تا با استقبال بسیار خوبی در کشور چین مواجه شوند.

image

 

درباره ساعت هوشمند هواوی واچ بادز چه می‌اندیشید؟ آیا این محصول می‌تواند تا با استقبال کاربران روبرو شده یا نقش آن صرفا به عنوان یک گجت جاه طلبانه و فراموش شده خواهد بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)