خانهاخبار
بازی‌های رایگان ماه دسامبر سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شدند

بازی‌های رایگان ماه دسامبر سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شدند

شرکت سونی به تازگی لیست بازی‌های رایگان ماه دسامبر برای سرویس پلی استیشن پلاس را مشخص کرده است.
۱۴۰۱/۹/۱۲

شرکت سونی به تازگی لیست بازی‌های رایگان ماه دسامبر سرویس پلی استیشن پلاس را اعلام کرده که در آن شاهد دو بازی علمی-تخیلی نقش آفرینی و یک عنوان مبارزه‌ای هستیم. بازی‌های رایگان ماه دسامبر این سرویس شامل Mass Effect Legendary Edition، BioMutant و Divine Knockout هستند.

image

 

Divine Knockout یک بازی سوم شخص مبارزه‌ای است که گیمپلی آن به سری Smash نینتندو شباهت دارد. هدف در این بازی، بیرون انداختن رقیب از محیط مبارزه بوده و در آن شاهد شخصیت‌هایی چون «هرکولیس»، «شاه آرتور» و «تور» هستیم. حالت اصلی در این بازی، مبارزه ۳ به ۳ بوده و قوانین نیز در هر دور تغییر می‌کنند؛ البته، حالت‌های ۲ به ۲ و ۱ به ۱ نیز در Divine Knockout دیده می‌شوند که گیمپلی کلاسیک‌تری دارند.

Mass Effect Legendary Edition نیز نیازی به معرفی ندارد؛ این عنوان، نسخه‌ای بازسازی شده از سه بازی اولیه سری Mass Effect‌ بوده که از عناوین بسیار محبوب در ژانر علمی-تخیلی و نقش آفرینی محسوب می‌شوند. این عنوان برای کاربران سرویس اشتراکی EA Play نیز به صورت رایگان قابل دسترسی است.

بازی BioMutant، نخستین عنوان یک استودیوی سوئدی به نام «Experiment 101.» است. این عنوان جهان باز که در ماه مه سال ۲۰۲۱ منتشر شد؛ داستان یک حیوان بدخلق با ظاهری چون جوندگان را روایت کرده که روی دو پا راه می‌رود! این بازی نتوانست چندان نظر منتقدین را به خود جلب کند؛ اما طراحی هنری آن مورد تحسین قرار گرفت.

image

 

این بازی‌ها از روز ۶ دسامبر (۱۵ آذر) در دسترس کاربران تمامی رده‌های پلی استیشن پلاس قرار خواهند گرفت. اگر هنوز عناوین رایگان ماه نوامبر را که شامل Nioh 2، Lego Harry Potter Collection و Heavenly Bodies را دریافت نکرده‌اید؛ هنوز تا روز ۶ دسامبر برای دریافت آنها زمان باقی مانده است.

پلی استیشن پلاس که مدتی پیش با رویه‌ای جدید و رده‌های عضویتی متفاوت در دسترس کاربران قرار گرفت؛ برای تجربه بازی‌های آنلاین در پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 لازم است. رده عضویتی پایه این سرویس که پلی استیشن پلاس اسنشال نام دارد؛ با قیمت ۱۰ دلار در ماه و ۶۰ دلار در سال قابل تهیه است.

درباره بازی‌های رایگان ماه دسامبر سرویس پلی استیشن پلاس چه می‌اندیشید؟ آیا در انتظار تجربه یکی از این عناوین بوده‌اید یا شناخت چندانی از آنها ندارید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)