خانهاخبار
ابزاری جدید به اپلیکیشن Recorder پیکسل اضافه شد

ابزاری جدید به اپلیکیشن Recorder پیکسل اضافه شد

ضبط کننده صدا در گوشی‌های پیکسل یکی از بهترین‌ها در بین تمام گوشی‌ها است و حالا قابلیت جدیدی به آن اضافه شده تا این اپلیکیشن را بهتر از گذشته کند.
۱۴۰۱/۹/۱۲

آپدیت جدید اپلیکیشن Recorder پیکسل با شماره ورژن 4.2 در دسترس کاربران قرار گرفته و به این ترتیب، ابزاری جدید را در دسترس استفاده کنندگان قرار داده است. 

در این نسخه جدید شاهد اضافه شدن لیبل Speaker هستیم. به این ترتیب افراد مختلف که مشغول به سخنرانی بوده و صدای آن‌ها در حال ضبط شدن باشد، با لیبل اسپیکر ۱ یا اسپیکر ۲ نشانه گذاری خواهند شد. این قابلیت جدید اولین بار که اپلیکیشن را باز می‌کنید در صفحه پاپ آپ به شما نشان داده خواهد شد.

قابلیت جدید اپلیکیشن Recorder پیکسل از قسمت بالای گزینه Transcript قرار گرفته که در تصویر زیر، آن را مشاهده خواهید کرد.

 

در تست‌هایی که وب سایت 9to5Mac از این آپدیت جدید انجام داده، ابزار جدیدی برای ویرایش صدا نیز مشاهده شده است. در حالی که اپلیکیشن یاد شده در حین ضبط صدا قادر به تشخیص صدای افراد مختلف است و آن‌ها را لیبل گذاری می‌کند، زمانی که به قسمت Transcript وارد می‌شوید، این لیبل‌ها را مشاهده خواهید کرد و به این ترتیب به راحتی می‌توانید حرف‌های گفته شده از سوی افراد مختلف را تشخیص دهید.

به کمک قابلیت Split from here شما می‌توانید Transcript های انجام شده را جداسازی کنید. در این حالت اگر اپلیکیشن یاد شده صحبت‌های فرد را به اشتباه تشخیص داده باشد، می‌توانید به وسیله ویژگی یاد شده آن را جدا کنید.

به گفته گوگل تا پایان فرآیند ضبط صدا، سیستم تشخیص صدای گوینده و لیبل گذاری آن‌ها ادامه پیدا خواهد کرد و سپس (پس از چند دقیقه) حذف شده و هیچ چیزی در هیچ جایی ثبت و ضبط نخواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)