خانهاخبار
نسخه بازار جهانی ردمی 11A در پایگاه اطلاعاتی IMDA قرار گرفت

نسخه بازار جهانی ردمی 11A در پایگاه اطلاعاتی IMDA قرار گرفت

گوشی مقرون به صرفه جدید شیائومی احتمالا به زودی معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۹/۱۲

همانطور که می‌دانیم، برند ردمی در حال توسعه گوشی مقرون به صرفه جدید خود موسوم به ردمی 11A است که تا به امروز در دو گواهی چینی TENAA و لیست اداره استاندارد هند (BIS) به ثبت رسیده است. با توجه به دیده شدن این گوشی میان‌رده در لیست این دو گواهی، ردمی 11A به طور قطع روانه بازارهای چین و هند می‌شود. حالا به تازگی گزارشی منتشر شده است که خبر از عرضه ردمی 11A برای بازارهای بین‌المللی می‌دهد.

image

براساس این گزارش، ردمی 11A با شناسه مدل 22120RN86G در گواهی IMDA کشور سنگاپور لیست شده است که نشان می‌دهد این گوشی مقرون به صرفه برای بازارهای خارج از چین و هند نیز عرضه خواهد شد. حرف انگلیسی G اشاره شده در شناسه مدل ردمی 11A به کلمه Global (جهانی) اشاره دارد. برای مقایسه، نسخه بازار هند این گوشی با شناسه مدل 22120RN86I به ثبت رسیده است در حالی که مدل بازار چین با شناسه مدل 22120RN86C همراه خواهد بود.

شایان ذکر است در لیست IMDA هیچکدام از مشخصات فنی ردمی 11A ذکر نشده است ولی خوشبختانه قبلا بخشی از مشخصات فنی این گوشی در لیست گواهی TENAA فاش شده بود. در این راستا، ردمی 11A به نمایشگر 6.7 اینچی IPS ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و پردازنده هشت هسته‌ای 2.0 گیگاهرتزی مجهز خواهد بود. همچنین در لیست گواهی TENAA ذکر شده است که ردمی 11A در چهار کانفیگ حافظه رم 2، 4، 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 32، 64، 128 و 256 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.

image

ردمی 11A در گواهی TENAA

برای افزایش حافظه داخلی، ردمی 11A به درگاه کارت حافظه microSD مجهز خواهد بود. منبع تغذیه این گوشی نیز باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که البته هنوز سرعت شارژ آن مشخص نشده است. ردمی 11A در پنل پشتی خود احتمالا میزبان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. نسخه نرم‌افزار گوشی جدید ردمی همچنان نامعلوم است ولی می‌توان انتظار داشت ردمی 11A با اندروید 13 در دسترس کاربران قرار گیرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)