خانهاخبار
گلکسی زد فلیپ 5 احتمالا از نمایشگر کاور بزرگ‌تری بهره خواهد برد

گلکسی زد فلیپ 5 احتمالا از نمایشگر کاور بزرگ‌تری بهره خواهد برد

به تازگی گزارشی منتشر شده است مبنی بر اینکه نسل جدید گوشی فلیپ سامسونگ با نمایشگر کاور بیشتر از 3 اینچ همراه خواهد بود.
۱۴۰۱/۹/۱۱

در حالی که هنوز تا رونمایی رسمی نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ موسوم به گلکسی زد فلیپ 5 زمان باقی مانده است، به نظر می‌رسد این گوشی تاشو با بهبودهای قابل توجهی عرضه خواهد شد که در نوع خود جالب توجه است. در این راستا، افشاگر و تحلیلگر برجسته حوزه نمایشگرها به نام راس یانگ که در افشای اطلاعات مربوط به گوشی‌های هوشمند سابقه خوبی دارد ادعا کرده است که گلکسی زد فلیپ 5 با نمایشگر کاور بزرگ‌تری عرضه خواهد شد.

image

طبق گزارش این افشاگر، نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 5 احتمالا بیشتر از 3 اینچ خواهد بود و حدود بین بازه اندازه نمایشگر 3.3 اینچی و 3.4 اینچی قرار گرفت. در هر صورت، نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 5 در مقایسه با نمایشگر کاور 1.9 اینچی گلکسی زد فلیپ 4 بهبود قابل توجهی خواهد داشت.  با فرض صحیح بودن این شایعه، انتظار می‌رود سامسونگ بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری جدیدی را برای نمایشگر کاور بزرگ گلکسی زد فلیپ 5 ارائه دهد تا بهره‌وری از آن بیشتر شود.

شایان ذکر است دیروز گزارشی مربوط به گوشی مورد انتظار اوپو فایند N2 فلیپ در دسترس قرار گرفت که اذعان کرده بود این گوشی تاشو به نمایشگر کاور بزرگ‌تری مجهز خواهد بود. طبق این گزارش، اوپو فایند N2 فلیپ که به عنوان رقیب مستقیم سری زد فلیپ سامسونگ روانه بازار خواهد شد از نمایشگر کاور 3.26 اینچی برخوردار خواهد بود. حالا به نظر می‌رسد گلکسی زد فلیپ 5 می‌تواند نمایشگر کاور اوپو فایند N2 فلیپ را شکست دهد.

image

گلکسی زد فلیپ 4

راس یانگ در ادامه گزارش خود اعلام کرده است که نمایشگر داخلی گلکسی زد فلبپ 5 نیز بهینه خواهد شد و بریدگی محل تا شدن آن کمتر از قبل خواهد بود. به طور دقیق‌تر، نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ به طراحی لولای جدیدی مجهز خواهد بود که باعث میشود بریدگی لولای نمایشگر کمتر از قابل مشخص باشد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)