خانهاخبار
اطلاعات تازه‌ای در مورد سری گلکسی اس 23 فاش شد

اطلاعات تازه‌ای در مورد سری گلکسی اس 23 فاش شد

به تازگی شاهد افشای رنگ‌بندی گوشی سامسونگ گلکسی اس 23 الترا و همچنین لیست قاب‌های رسمی سامسونگ برای این سری هستیم.
۱۴۰۱/۹/۱۰

موج شایعات و افشاگری‌ها در مورد سری گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 23 همچنان ادامه داشته و اکنون نیز افشاگر شناخته شده‌ای به نام «رولند کوئنت»، اطلاعاتی در مورد رنگ‌بندی گوشی گلکسی اس 23 الترا و همچنین قاب‌های رسمی سامسونگ برای سری گلکسی اس 23 را منتشر کرده است.

image

 

بگذارید در ابتدا به سراغ رنگ‌های قلم اس پن به کار رفته در گلکسی اس 23 الترا برویم که رنگ‌بندی خود این گوشی را نیز مشخص می‌کنند. به گفته این افشاگر، پرچمدار جدید سامسونگ در رنگ‌های مشکی، سبز، صورتی کم رنگ و بژ روانه بازار خواهد شد. هنوز خبری از برخی رنگ‌های دیده شده در نسل‌های پیشین مانند قرمز تیره، قرمز، آبی، خاکستری یا سفید نیست؛ البته امکان این وجود داشته که سامسونگ آنها را بعدا روانه بازار کرده یا به صورت انحصاری در وب‌سایت خود به فروش برساند.

در سوی دیگر، این افشاگر اطلاعاتی را نیز مربوط به لوازم جانبی رسمی سامسونگ برای این گوشی‌ها منتشر کرده است. سامسونگ برای تمامی گوشی‌های سری گلکسی اس 23، یک کاور چرمی، یک کاور سیلیکونی، یک بامپر کاور، یک قاب از نوع Clear View و همچنین یک قاب شفاف را روانه بازار خواهد کرد. تصویری نیز از یک پاور بانک ۱۰٫۰۰۰ میلی آمپری جدید سامسونگ در رنگ بژ فاش شده که بار دیگر عرضه گلکسی اس 23 الترا در این رنگ را تایید می‌کند. به گفته آقای «کوئنت»، این لیست کامل نبوده و ممکن است تا شاهد عرضه کاور‌ها و لوازم جانبی بیشتری برای این محصولات نیز باشیم.

image

 

درباره رنگ‌بندی پرچمدار جدید سامسونگ و لیست کاور‌های رسمی این شرکت برای سری گلکسی اس 23 چه می‌اندیشید؟ آیا از لوازم جانبی رسمی سامسونگ رضایت دارید یا کاور‌های دیگری را ترجیح می‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)