خانهاخبار
شیائومی ۱۳ پرو را در تصاویر واقعی ببینید

شیائومی ۱۳ پرو را در تصاویر واقعی ببینید

نسخه پرو سری شیائومی 13 از سنسور 1 اینچی سونی IMX989 و تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۹/۱۰

نسل جدید سری پرچمدار شیائومی موسوم به سری شیائومی 13 قرار بود امروز یعنی 10 آذر (1 دسامبر) به صورت رسمی معرفی شود ولی به دلیل درگذشت رهبر سابق حزب کمونیست چین، برند شیائومی اعلام کرد که این سری پرچمدار امروز رونمایی نخواهد شد و زمان برگزاری رویداد معرفی سری شیائومی 13 متعاقبا اعلام خواهد شد. سری شیائومی 13 شامل دو مدل شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو خواهد بود که حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویری واقعی از مدل پرو سری در دسترس قرار گرفته است که طراحی پنل جلویی و پشتی آن را نشان می‌دهد.

image

این تصاویر واقعی که توسط افشاگری شناخته شده به نام Abhishek Yadav به اشتراک گذاشته شده است به خوبی طراحی شیائومی 13 پرو را نشان می‌دهد. این تصاویر همچنین طراحی شیائومی 13 پرو و رنگ‌بندی آن شامل سه رنگ سبز، آبی و سفید که قبلا در رندرهای این پرچمدار دیده بودیم نیز تایید می‌کند.

image

به همراه این تصاویر، عکس‌های دیگری که از پنل جلویی و پشتی این پرچمدار گرفته شده بود نیز توسط همین افشاگر منتشر شد. طبق این تصاویر، به نظر می‌رسد پنل پشتی شیائومی 13 پرو حالتی خمیده دارد. شایان ذکر است که ماژول دوربین شیائومی 13 پرو مربعی‌شکل است و در آن سه سنسور قرار گرفته است. البته باید اشاره کرد که شیائومی 13 پرو از برآمدگی دوربین نسبتا زیادی برخوردار است. همچنین پنل پشتی شیائومی 13 پرو براساس آنچه در تصاویر مشخص است احتمالا از جنس شیشه خواهد بود.

پنل جلویی شیائومی 13 پرو نیز میزبان نمایشگر حفره‌دار با حاشیه نمایشگر بسیار کم در بخش بالا و پایین و لبه‌های خمیده است که طبق ادعای این برند چینی از نسبت نمایشگر به بدنه 93 درصدی بهره می‌برد. همانطور که در تصویر پنل جلویی مشخص است، شیائومی 13 پرو از تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو با فرکانس 3.19 گیگاهرتزی، حافظه رم 8 گیگابایتی با حافظه رم مجازی 5 گیگابایتی و اندروید 13 بر پایه رابط کاربری MIUI 14 برخوردار خواهد بود.

image

مشخصات فنی شیائومی 13 پرو

طبق شایعات پیشین، شیائومی 13 پرو به نمایشگر 6.73 اینچی امولد E6 با لبه‌های خمیده و نرخ نوسازی 120 هرتزی مجهز خواهد بود که از رزولوشن تصویر 2K پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این پرچمدار قادر است به روشنایی حداکثری 1900 نیتی دست پیدا کند و همچنین از تنظیم نوردهی PWM با فرکانس 1920 هرتزی پشتیبانی می‌کند.

منبع تغذیه شیائومی 13 پرو باتری 4820 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 4820 واتی باسیم و شارژ 50 واتی بی‌سیم خواهد بود که با شارژ معکوس 10 واتی نیز سازگار است. برای تجربه عکاسی بهینه، شیائومی 13 پرو از سنسور پرچمدار 1 اینچی سونی IMX989، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی سامسونگ JN1 و سنسور تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. از دیگر مشخصات فنی شیائومی 13 پرو می‌توان به NFC و گواهی ضدآب و گرد و غبار IP68 اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۹/۱۰
خیلی‌ها براش خیز برداشتن
خودم
خودش
خوش‌گولنزجگ(سوم شخص جمع)