خانهاخبار
رندر‌ها و مشخصات سخت افزاری وان پلاس نورد CE 3 فاش شدند

رندر‌ها و مشخصات سخت افزاری وان پلاس نورد CE 3 فاش شدند

اخیرا شاهد لو رفتن رندر‌هایی از گوشی میان رده وان پلاس نورد CE 3 در کنار برخی از مشخصات سخت افزاری این محصول هستیم.
۱۴۰۱/۹/۹

سری وان پلاس نورد در سال‌های اخیر موفق‌ شده تا در بین گوشی‌های میان رده بازار، عملکرد خوبی داشته باشد. گوشی بعدی در این سری، وان پلاس نورد CE 3 نام داشته و در امروز به لطف افشاگری شناخته شده یعنی «OnLeaks» و همچنین تیم 91mobiles، شاهد افشای رندر‌هایی با ظاهر رسمی از این گوشی در کنار برخی از مشخصات سخت افزاری آن هستیم.

image

 

اینطور که به نظر می‌رسد؛ وان پلاس نورد CE 3 قرار است تا زبان طراحی جدیدی را به این سری از گوشی‌های بیاورد. وان پلاس در طراحی این گوشی، از لبه‌هایی تخت استفاده کرده و سه دوربین آن را نیز درون دو جزیره دایره‌ای شکل قرار داده است. لبه‌های تخت به کار رفته در این محصول، بی شباهت به گوشی وان پلاس X نیستند؛ این گوشی، نخستین محصول میان رده وان پلاس به حساب آمده و در سال ۲۰۱۵ روانه بازار شد.

گفته شده که وان پلاس نورد CE 3، نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع IPS LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را به همراه خواهد داشت. این نمایشگر از نوع حفره دار یا پانچ هول بوده و دوربین سلفی گوشی را درون خود جا داده است. وان پلاس احتمالا در این محصول از چیپست کوالکام اسنپدراگون 695 به همراه ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است.

image

 

شایعات در زمینه بخش دوربین، به استفاده این گوشی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی اشاره می‌کنند که توسط یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. وان پلاس نورد CE 3 سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری Oxygen OS 13 را به همراه داشته و ظرفیت باتری آن معادل با ۵۰۰۰ میلی آمپر است. این گوشی که احتمالا در نیمه اول سال ۲۰۲۳ روانه بازار خواهد شد؛ از شارژ سریع ۶۷ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

image

 

درباره رندر‌ها و مشخصات سخت افزاری گوشی وان پلاس نورد CE 3 چه می‌اندیشید؟ آیا طراحی این محصول و سخت افزار به کار رفته در آن، نظر شما را به خود جلب کرده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)