خانهاخبار
خبری ناامید کننده برای استفاده کنندگان از One UI 5.0

خبری ناامید کننده برای استفاده کنندگان از One UI 5.0

یکی از مهم‌ترین تغییرات نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ، به گونه‌ای ساخته شده که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد!
۱۴۰۱/۹/۹

آپدیت اندروید ۱۳ به همراه رابط کاربری One UI 5.0 یکی از بزرگ ترین آپدیت‌های ارائه شده برای محصولات سامسونگ به حساب می‌آید که بسته به نوع محصول، بین ۲ تا ۳ گیگابایت حجم برای دانلود نیاز خواهد داشت. سامسونگ در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی در ارائه این آپدیت از خود نشان داده و محصولات مختلف به صورت روزانه در حال دریافت این بروزرسانی هستند. 

رابط کاربری One UI 5.0 با انبوهی از قابلیت‌های جدید و جذاب در دسترس کاربران قرار گرفته است. به عنوان یکی از بهترین امکانات، می‌‌توان به قابلیت اعمال تغییرات مختلف در صفحه لاک اسکرین اشاره کرد؛ اما آیا این ویژگی برای همه افراد مناسب است؟

به عنوان یک پاسخ کوتاه، باید بگوییم خیر! چرا که اغلب کاربران پس از برداشتن گوشی هوشمند خود از روی میز یا خارج کردن آن از جیب، به سرعت به کمک سنسور اثر انگشت قفل صفحه نمایش را باز کرده و کمتر پیش می‌آید کسی به صفحه لاک اسکرین زل بزند! مگر این که قصد دیدن ساعت، تاریخ یا اطلاع از نوتیفیکیشن‌های دریافتی را داشته باشیم.

image

 

به این ترتیب نمی‌توان گفت که ایجاد تغییرات در صفحه لاک اسکرین توانسته باشد روی تجربه کاربری افراد مختلف تأثیر بگذارد و مطمئنا بسیاری از کاربران، به سرعت از صفحه لاک اسکرین عبور کرده و توجهی به آن نمی‌کنند. البته ممکن است برخی افراد با صفحه لاک اسکرین ارتباط برقرار کرده و به این ترتیب جای خوشحالی است که سامسونگ این دسته از کاربران را مد نظر قرار داده و قابلیت‌های جدیدی را برای آن‌ها عرضه می‌کند.

اما از این حرف‌ها که بگذریم، عملکرد سامسونگ در حوزه ارائه آپدیت اندروید ۱۳ به همراه رابط کاربری One UI 5.0 برای محصولات خود فوق‌العاده بوده است و به این ترتیب جای هیچ گونه حرف و حدیثی و شکایتی برای عرضه دیرهنگام آن را باقی نگذاشته است.

اگر پیگیر اخبار وب سایت جی اس ام باشید، به صورت روزانه با مطالب جدیدی در حوزه ارائه آپدیت برای محصولات مختلف روبرو خواهید شد که این موضوع، گواه مطلب یاد شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)