خانهاخبار
دیگر می‌توانید در واتس‌اپ به خود پیام دهید!

دیگر می‌توانید در واتس‌اپ به خود پیام دهید!

واتس‌اپ در راستای اقدامات عملی خود برای مقابله با رقیبان، به زودی قابلیتی جدید را مشابه تلگرام عرضه می‌کند.
۱۴۰۱/۹/۸

واتس اپ به زودی هم برای کاربران iOS، هم اندروید ویژگی را عرضه می‌کند که مدتی بود در حالت بتا قرار داشت و حالا برای عموم افراد در دسترس قرار خواهد گرفت.

ارسال پیام به خود قابلیتی است که به شما امکان می‌دهد برای خودتان پیام ارسال کنید. این ویژگی در واقع یک صفحه چت جداگانه است که فقط برای شما قابل مشاهده و در دسترس است که می‌توانید مانند هر چت دیگری در آنجا پست‌های مورد نظر خود را ارسال کنید. بنابراین شما قادر خواهید بود برای نوشتن یادداشت‌های مهم برای خود، ذخیره لینک‌های وب سایت‌ها، یا بارگذاری اسناد و پیام‌های صوتی از آن استفاده کنید.

image

 

این ویژگی بر روی پلتفرم‌های دیگر مانند تلگرام، از زمان راه‌اندازی آن در دسترس بوده است و چیز جدیدی نیست، اما واتس اپ آزمایش این ویژگی را از ماه اکتبر (مهر) به صورت عمومی آغاز کرد. در گذشته و پیش از عرضه این قابلیت، برخی کاربران با ایجاد یک گروه و سپس حذف سایر اعضا، برای خود یک چت خصوصی ایجاد می‌کردند تا بتوانند در این چت پیام‌های مورد نظر خود را قرار دهند، اما حالا با این قابلیت جدید دیگر نیاز به انجام این کار نخواهد بود.

لازم به ذکر است که این ویژگی در حال حاضر هنوز با آپدیت نرم افزاری منتشر نشده است، اما به زودی واتس اپ آن را برای همه افراد ارایه خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)