خانهاخبار
آپدیت اندروید ۱۳ برای گوشی Galaxy A52S عرضه شد

آپدیت اندروید ۱۳ برای گوشی Galaxy A52S عرضه شد

با بروزرسانی اندروید ۱۳ برای A52s، حالا همه مدل‌های خانواده A52 این بروزرسانی را دریافت کرده‌اند.
۱۴۰۱/۹/۸

بالاخره پس از چند هفته، سامسونگ آپدیت Android 13 به همراه رابط کاربری One UI 5.0 را برای یکی از محصولات خود با نام گلکسی A52S عرضه کرد. این بروزرسانی در حال حاضر در کشور کره جنوبی ارائه شده و ساکنین کشورهای دیگر ظرف روزهای یا هفته‌های آتی می‌توانند منتظر این آپدیت باشند.

آپدیت اندروید ۱۳ برای Galaxy A52S با شماره ساخت A528NKSU1DVK2 همراه است و رابط کاربری One UI 5.0 به همراه پچ امنیتی ماه نوامبر را نیز با خود به همراه دارد. از آن که این بروزرسانی یک آپدیت اصلی به حساب می‌آید، حجمی تقریبا ۲ گیگابایتی داشته و پیشنهاد می‌کنیم پروسه دانلود آن را به وسیله وای فای انجام دهید.

اگر از جمله دارندگان گوشی گلکسی A52S بوده و در کشور کره جنوبی سکونت دارید، می‌‌توانید با مراجعه به مسیر Settings> Software Update نسبت به دانلود و نصب اندروید ۱۳ روی گوشی خود اقدام کنید. در صورت تمایل، با مراجعه به این لینک می‌توانید فایل فرمور مربوطه را دانلود کرده و آن را به صورت دستی و از طریق فلش کردن روی دیوایس خود نصب کنید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از انجام این کار، حتما از اطلاعات گوشی خود بکاپ بگیرید.

image

 

گوشی هوشمند Galaxy A52S سامسونگ در اواسط سال ۲۰۲۱ با اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 در دسترس خریداران قرار گرفت. اوایل سال جاری میلادی شاهد ارائه اندروید ۱۲ به همراه رابط کاربری One UI 4 برای این محصول بودیم و حالا نیز نوبت به اندروید ۱۳ رسیده است. لذا تا پیش از پایان سال ۲۰۲۳ می‌توانیم انتظار عرضه اندروید ۱۴ برای این گوشی را داشته باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)