خانهاخبار
گوشی vivo Y02 به صورت رسمی معرفی شد

گوشی vivo Y02 به صورت رسمی معرفی شد

ویوو یک پایین رده جدید معرفی کرده که قیمتی کمتر از صد دلار را در یک طراحی جذاب ارائه می‌کند.
۱۴۰۱/۹/۸

شرکت ویوو ساعاتی پیش از محصول جدید خود با نام vivo Y02 که می‌توان آن را نسخه استاندارد ویوو Y02s به حساب آورد، رونمایی کرد.

این گوشی هوشمند از تراشه ۸ هسته‌ای ناشناخته‌ای برخوردار است و ۳ گیگابایت رم نیز مکمل آن خواهد بود. محصول یاد شده به صورت پیش فرض به رابط کاربری Funtouch OS 12 که بر پایه اندروید ۱۲ Go Edition طراحی شده، مجهز است و از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز برخوردار است که به کمک درگاه کارت حافظه microSD می‌توانید آن را تا ۱ ترابایت ارتقاء دهید.

پنل ال سی دی گوشی vivo Y02 با رزولوشن اچ دی پلاس همراه است. این نمایشگر ۶.۵۱ در مرکز قسمت بالایی یک ناچ کوچک داشته که دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را درون خود جای داده است. در قسمت پشت بدنه، یک جزیره مستطیلی شکل که به صورت عمودی قرار گرفته را مشاهده خواهید کرد که دوربین ۸ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED را در بر می‌گیرد.

لبه‌های نمایشگر vivo Y02 کمی انحنا داشته، اما قسمت پشت بدنه کاملا صاف و تخت است. به گفته مسئولان شرکت ویوو، بدنه این گوشی هوشمند ضد خط و خش بوده و اثر انگشت را نیز به خود جذب نمی‌کند.

 

مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت افزاری یاد شده بر دوش باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که به کمک درگاه میکرو یو اس بی تا توان ۱۰ وات شارژ خواهد شد. این گوشی هوشمند از درگاه جک ۳.۵ میلیمتری نیز برخوردار است. اما متأسفانه خبری از سنسور اثر انگشت نیز و قفل صفحه نمایش به کمک تکنولوژی تشخیص چهره باز خواهد شد.

گوشی vivo Y02 در دو رنگ Cosmic Grey و Orchid Blue با قیمت حدودی ۹۵ دلار (۹۰ یورو) در کشور اندونزی توسط فروشگاه آنلاین Shopee یا بخش اندونزیایی وب سایت ویوو قابل خرید است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)