خانهاخبار
اپل با کمبود ۶ میلیون آیفون ۱۴ پرو مواجه شده است!

اپل با کمبود ۶ میلیون آیفون ۱۴ پرو مواجه شده است!

دردسرهای مشکلات کارخانه اصلی فاکسکان در ژنگژو چین تمامی ندارد و به نظر می‌رسد این موضوع باعث شده تا دقیقا در فصل تعطیلات و فروش زیاد، دست اپل را در پوست گردو گذارد.
۱۴۰۱/۹/۸

طبق آخرین گزارش بلومبرگ، آشفتگی اخیر در کارخانه فاکسکان در ژنگژو چین، به احتمال قوی منجر به کمبود تعداد ۶ میلیون آیفون ۱۴ پرو خواهد شد. این رقم بر اساس افرادی است که در قسمت عملیات مونتاژ فعال هستند اما هنوز نمی‌توان از تعداد دقیق این کمبود برآورد دقیقی داشت؛ این موضوع همچنین بستگی به نحوه مدیریت فاکسکان با این شرایط هم دارد، که می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. کارخانه فاکسکان در ژنگژو، مرکز تولید مدل‌های سری آیفون ۱۴ پرو است.

image

 

اپل پیش‌تر بیانیه‌ای رسمی در اوایل ماه جاری میلادی منتشر کرده بود که تاخیر در ارسال آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس را تایید می‌کرد. برخی از خرده فروش‌ها مانند Best Buy از قبل هشدار داده بودند که ممکن است گوشی‌های سری آیفون ۱۴ پرو در این فصل از تعطیلات کمبود داشته باشند. ظرفیت تولید آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس استاندارد نیز ۳ میلیون دستگاه کاهش داشته است، اما به دلیل تقاضای کمتر مصرف کنندگان، این موضوع خیلی به چشم نمی‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)