خانهاخبار
مشخصات فنی اوپو فایند N2 به طور کامل لو رفت

مشخصات فنی اوپو فایند N2 به طور کامل لو رفت

گوشی تاشو اوپو احتمالا در دو نسخه متفاوت با پنل پشتی شیشه‌ای و چرمی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۹/۷

هفته گذشته، نسل جدید گوشی تاشو اوپو که اوپو فایند N2 نام دارد با شناسه مدل PGU110 در لیست گواهی چینی 3C قرار گرفت. در این راستا، به نظر می‌رسد این گوشی تاشو احتمالا ماه بعد میلادی یعنی ماه دسامبر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. در حالی که گزارش‌های قبلی بخشی از مشخصات فنی گوشی تاشو جدید اوپو را فاش ساخته‌اند، امروز گزارشی منتشر شد که حاوی تمام مشخصات فنی اصلی اوپو فایند N2 است.

مشخصات فنی احتمالی اوپو فایند N2

طبق این گزارش که توسط افشاگر برجسته چینی یعنی Digital Chat Station به اشتراک گذاشته شده است، اوپو فایند N2 از نمایشگر داخلی امولد E6 تاشو 7.1 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی و رزولوشن تصویر 1920 در 1792 بهره می‌برد. نمایشگر کاور این گوشی تاشو نیز 5.54 اینچ است و از پنل امولد E6 برخوردار خواهد بود. روزلوشن تصویر و نرخ نوسازی آن نیز برابر با 2120 در 1080 و 120 هرتز است.

image

اوپو فایند N2

نرم‌افزار اوپو فایند N2 نیز اندروید 13 بر پایه رابط کاربری ColorOS 13 خواهد بود که احتمالا برای نمایشگر این گوشی تاشو بهینه خواهد بود. قلب تپنده اوپو فایند N2 تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک است که انرژی موردنیاز آن از طریق باتری 4520 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 67 واتی تامین خواهد شد. نمایشگر کاور اوپو فایند N2 نیز میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است و در نمایشگر داخلی نیز دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دیگر جای گرفته است.

در بخش دوربین، اوپو فایند N2 از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 با زوم اپتیکال، سنسور 48 مگاپیکسلی سونی IMX581 با میدان دید 114 درجه‌ای و سنسور تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی IMX709 بهره خواهد برد. برای بهبود تجربه عکاسی، اوپو فایند N2 به پردازشگیر سیگنال تصاویر MariSilicon X و دوربین‌های هسل‌بلاد مجهز است. سنسور اثر انگشت اوپو فایند N2 در کنار بدنه آن قرار گرفته است و ضخامت این گوشی نیز برابر با 14.6 میلی‌متر است.

در نهایت باید اشاره کرد برخی از شایعات پیشین ادعا کرده‌اند که اوپو فایند N2 در دو نسخه مختلف با پنل پشتی چرمی و شیشه‌ای عرضه خواهد شد. در این گزارش نیز ذکر شده است که گوشی تاشو اوپو از دو وزن متفاوت 233 و 237 گرمی بهره خواهد برد که به نظر مربوط به دو نسخه چرمی و شیشه‌ای آن است. رنگ‌بندی اوپو فایند N2 نیز شامل سه رنگ مشکی، سفید و سبز است. به علاوه، انتظار می‌رود اوپو فایند N2 و فایند N2 فلیپ در میانه ماه دسامبر و در طی رویداد فناوری INNO Day اوپو معرفی شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)