خانهاخبار
طراحی پنل جلویی سری شیائومی 13 در تصویری جدید فاش شد

طراحی پنل جلویی سری شیائومی 13 در تصویری جدید فاش شد

سری جدید پرچمدار شیائومی از نمایشگر تخت با لبه‌های کناری صاف بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۹/۷

دیروز گزارشی منتشر شد مبنی بر این که سری پرچمدار شیائومی 13 در تاریخ 1 دسامبر مصادف با 10 آذر در چین معرفی خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش در دسترس قرار گرفته، یک منبع معتبر و برجسته از چین تصویری رندری از شیائومی 13 به اشتراک گذاشته است که پنل جلویی این پرچمدار را نشان می‌دهد. این تصویر رندری جدید توسط حساب رسمی AIUV Planet در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است. شایان ذکر است که شرکت AIUV Planet یکی از تولید‌کنندگان قاب‌های گوشی هوشمند در چین محسوب می‌شود.

image

طبق این تصویر جدید، سری شیائومی 13 از نمایشگر امولد تخت با ناچ حفره دوربین سلفی بهره خواهد برد. در کنار این نمایشگر تخت، شاسی آلومینیومی این گوشی نیز به نظر از لبه‌های صاف برخوردار است. شایان ذکر است که اگر این تصویر رندری درست باشد، به نظر می‌رسد سری شیائومی 13 در مقایسه با نسل قبلی از طراحی جدیدی بهره خواهد برد چرا که سال گذشته سری شیائومی 12 با نمایشگر و لبه‌های خمیده برای راحتی بیشتر در دست روانه بازار شدند.

image

با توجه به این تصویر، می‌توان مشاهده کرد که در بالای نمایشگر شیائومی 13 نیز اسپیکر مکالمه گوشی قرار گرفته است در حالی که سمت راست بدنه این پرچمدار میزبان کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و کلید پاور است. همچنین شیائومی 13 در طرفین و بخش بالای پنل خود از حاشیه نمایشگر بسیار کمی برخوردار است که ظاهری جذاب به آن بخشیده است. البته بخش پایینی شیائومی 13 در این تصویر مشخص نیست و نمی‌توان درباره آن اظهار نظر کرد.

براساس گزارش‌های قبلی، شیائومی 13 شامل دو مدل به نام‌های شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو خواهد بود. البته به نظر می‌رسد یک گوشی دیگر که شیائومی 13 الترا نام خواهد داشت با این سری پرچمدار عرضه خواهد شد. در این راستا، انتظار می‌رود شیائومی 13 پرو و شیائومی 13 الترا از سخت‌افزار قوی، نمایشگر باکیفیت و دوربین‌های قدرتمندی بهره ببرند که می‌توانند عملکری فراتر از حد انتظار را از خود نشان دهند.

image

رندر شیائومی 13

در نهایت باید اشاره کرد که سری شیائومی 13 اولین سری محصولات مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو این برند چینی است که روانه بازار می‌شود. با توجه به هسته‌های کم مصرف کورتکس A715 و کورتکس A510 به کار رفته در تراشه پرچمدار کوالکام، شیائومی 13 به احتمال زیاد در زمینه مصرف بهینه باتری و عملکرد پردازشی سریع‌تر به نسبت نسل قبلی بهبود خواهد داشت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)