خانهاخبار
اطلاعات جدیدی پیرامون سری ردمی K60 منتشر شد

اطلاعات جدیدی پیرامون سری ردمی K60 منتشر شد

سری جدید گوشی‌های هوشمند برند ردمی احتمالا شامل سه مدل ردمی K60، K60 پرو و K60E خواهم بود.
۱۴۰۱/۹/۷

در حالی که هنوز برند ردمی هیچ اشاره رسمی به نسل جدید سری گوشی‌‌های هوشمند یعنی سری ردمی K60 نکرده است، برخی از شایعات پیشین اذعان داشته‌اند که سری ردمی K60 ماه دسامبر سال جاری میلادی برای بازار چین معرفی خواهد شد. به علاوه، انتظار می‌رود این سری جدید روانه بازارهای جهانی نیز شوند. حالا به تازگی گزارشی پیرامون این سری جدید منتشر شده است که ادعا می‌کند سری ردمی K60 شامل سه مدل مختلف خواهد بود. موضوع عجیب مطرح شده در این گزارش تجهیز نسخه استاندارد سری ردمی K60 به تراشه بهتر در مقایسه با مدل پرو است!

طبق این گزارش که توسط افشاگری به نام Kacper Skrzypek در شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشته شده است، سری ردمی K60 از سه مدل به نام‌های ردمی K60، ردمی K60 پرو و ردمی K60E تشکیل خواهد شد. در این راستا، نسخه استاندارد سری با شناسه مدل Socrates همراه خواهد بود و از تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو بهره خواهد برد.

image

رندر مفهومی ردمی K60

این افشاگر در ادامه گزارش خود ادعا کرده است که نسخه پرو سری با شناسه مدل Mondrian به تراشه قدیمی‌تر اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز خواهد بود. این ادعای مطرح شده به خودی خود عجیب است چرا که در صنعت گوشی‌های هوشمند معمولا نسخه‌های پرو به تراشه قوی‌تر مجهز می‌شوند. از آن سو، ردمی K60E که احتمالا با نام ردمی K60 Extreme نیز عرضه خواهد شد از تراشه دایمنسیتی 8200 و یا 9200 برخوردار خواهد بود. شناسه مدل این گوشی نیز Rembrandt است.

شایان ذکر است که اخیرا یکی از مدل‌های سری ردمی K60 که به احتمال فراوان ردمی K60 پرو است در لیست گواهی 3C قرار گرفت و مشخص شد که این گوشی به شارژ 120 واتی مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود دو مدل دیگر نیز از شارژ 67 واتی پشتیبانی خواهند کرد. با توجه به قرارگیری ردمی K60 پرو در لیست گواهی 3C، سری ردمی K60 احتمالا به زودی معرفی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)