خانهاخبار
راهنمای سفر به رامسر در فصل پاییز و نحوه رزرو ویلا

راهنمای سفر به رامسر در فصل پاییز و نحوه رزرو ویلا

از هر نقطه ایران که برنامه سفر به شمال و استان مازندران را داشته باشیم، بعد از چالوس، نوشهر، نمک‎آبرود و کلاردشت یک انتخاب دیگر هم داریم که در غرب استان واقع شده و از زیباترین شهرهای شمالی کشور است...
۱۴۰۱/۹/۶

از هر نقطه ایران که برنامه سفر به شمال و استان مازندران را داشته باشیم، بعد از چالوس، نوشهر، نمک‎آبرود و کلاردشت یک انتخاب دیگر هم داریم که در غرب استان واقع شده و از زیباترین شهرهای شمالی کشور است.

شهر رامسر در انتهای جاده چالوس واقع شده، یعنی اگر این جاده 285 کیلومتری زیبا و پرپیچ‌وخم را تا انتها طی کنید به رامسر زیبا می‌رسید که در مرز استان مازندران و گیلان قرار دارد و از جاذبه‌های اصلی این منطقه سرسبز و خوش‌آب‌وهوا است.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

رامسر هم مانند تمام شهرهای شمالی کشور هوایی تقریباً مرطوب دارد که شاید در گرمای تابستان برای برخی از گردشگران مناسب سفر نباشد، اما وقتی نوبت پاییز برسد با طبیعت بکر و زیبایش یکی از بهترین مقاصدی می‌شود که برای سفری خاطراه‌انگیز می‌توانید سراغش بروید.

به این ترتیب بیایید نگاهی به دیدنی‌های معروف رامسر داشته باشیم تا برای سفری چندروزه برنامه‌ریزی کنیم. در انتها هم نحوه اجاره ویلا در جاباما رامسر را توضیح دادیم تا بدون مراجعه حضوری و کاملاً آنلاین ویلا یا اقامتگاه موردنظرتان را پیدا و رزرو کنید، با ما همراه شوید.

image

جاذبه‌های رامسر، برای تفریح کجا برویم؟

در این سفر تا دلتان بخواهد از طبیعت و دریا می‌توانیم مکان های دیدنی رامسر را معرفی کنیم تا همراه دوستان و خانواده سفری فراموش‌نشدنی را تجربه کنید، پس بیایید تا با جواهرده زیبا شروع کنیم که در زیبایی و سرسبزی نظیر ندارد.

جواهرده، ییلاقی سرسبز با چشم‌اندازی بی‌نظیر

وقتی از طبیعت رامسر صحبت می‌کنیم، اولین پیشنهاد برای گشت‌وگذار در طبیعت بکر این منطقه روستای زیبا و سرسبز جواهرده است که در ارتفاع دو هزار متری از سطح دریا واقع شده، آب‌وهوایی تمیز و فوق‌العاده دارد، مناظر زیبایش با چشم‌انداز جنگل‌ها و ارتفاعات اطراف است و خلاصه برای یک سفر جانانه و استراحت در دل طبیعتی که تا چشم کار کند، سبز و زیبا است پیشنهاد می‌شود.

جواهرده دیدنی‌هایی دیگری هم مانند جاده معروف جواهرده، مسجد آدینه و گورهای گبری با قدمت 700 سال دارد که اگر از دیدن جنگل سرسبز و زیبا سیراب شدید، برای بازدید آن‌ها هم می‌تواند وقت کوتاهی بگذارید.

image

دریاچه قو، بهترین لوکیشن عکاسی در رامسر

در سال‌های اخیر و در شبکه‌های اجتماعی رامسر با دریاچه قو حسابی معروف شده و هر گردشگری که به شمال سفر می‌کند، لااقل یک عکس با دریاچه قو دارد.

دریاچه قو رامسر از دیگر دیدنی‌های منطقه جواهرده است که در فاصله کمی از روستا واقع شده و دارای ورودی جداگانه و امکانات تفریحی مناسب از جمله آلاچیق، فضای پیک‌نیک، رستوران و قایق‌سواری است.

ییلاقات روستای جنت رودبار

اگر چشم‌اندازهای بکر و طبیعی را دوست دارید، پیشنهاد بعدی ما برای شما سد میجران است که از آنجا می‌توانید منظره‌ای فوق‌العاده زیبا را تماشا کنید. سد میجران در جاده رامسر به تنکابن واقع شده و برای رسیدن به آن باید به جاده فرعی جنت رودبار بروید. البته یادتان باشد که سد مجموعه‌ای حفاظت شده است که بر روی رودخانه نسارود ساخته شده است. سد میجران 5 متر ارتفاع دارد و در بسیاری از روزهای سال ماهیگیران مختلف در آن مشغول هستند.

حالا که تا میجران آمدیم و در روستای ییلاقی جنت رودبار هستیم، باید به یکی دیگر از دیدنی‌‎های رامسر که ده جنب رودبار است، سری بزنیم.

روستای جنت رودبار فقط با طبیعت زیبا و بکرش معروف نشده؛ بلکه این جاذبه طبیعی رامسر میزان جشنواره‌های مختلفی است که بابت کشت گل گاوزبان در این منطقه برگزار می‎شود. البته اگر در روزهای غیر از فستیوال به این روستا سفر کردید، جاذبه‌های طبیعی مانند ایزکی، چرته، جیرود و نمکدره از بهترین ییلاقاتی هستند که گردش در آن‌ها و تماشای مناظر بکرشان می‌تواند به بهترین خاطره سفرتان تبدیل شود.

بزرگ‌ترین مجموعه تله‌کابین ایران

اصلاً مگر می‌شود به شمال رفت و از کنار تله‌کابین رامسر به سادگی رد شد؟ با تله‌کابین قرار است در ارتفاع و در منظره‌ای چشم‌نواز که هر طرف نگاه کنید فقط جنگل‌های زیبا و سرسبز است و از آن مهم‌تر هوایش تمیز است، ساعات خوشی را بگذرانید.

تله‌کابین رامسر در 5 کیلومتری غرب شهر واقع شده و دو در ورودی دارد که اگر در استان مازندران هستید از در شمالی می‌توانید وارد شوید و اگر در گیلان باشید، در جنوبی به شما نزدیک‌تر است.

با تله‌کابین از نزدیک ساحل تا ارتفاعات را می‌توانید بالا بروید که همین باعث شده این مجموعه تنها مرکز تفریحی منطقه خاورمیانه باشد که نزدیک‌ترین فاصله دریا تا ارتفاعات را دارد. در ضمن اگر هم نخواهید از تله‌کابین استفاده کنید، در ساحل پایین می‌توانید سری به پیست کارتینگ بزنید یا سراغ مجموعه پینت بال بروید. قایق‌سواری اسکی روی آب و کلوپ بازی‌های دریایی هم از دیگر امکانات این مجموعه است.

image

راهنمای رزرو ویلا و اقامتگاه در رامسر

برای رزرو آنلاین خانه بوم‌گردی، ویلای لوکس یا ویلای لب ساحل، سوئیت آپارتمان و حتی کلبه جنگلی در دل طبیعت روستاها و ییلاقات اطراف رامسر می‌توانید از وبسایت‌هایی مانند جاباما، شب، جاجیگا و یا هومسا استفاده کنید.

در صفحه اصلی سایت و در نوار جستجو شهر رامسر را وارد کرده و سپس تاریخ ورود و خروجتان را بزنید تا ویلاها و سوئیت‌هایی که در تاریخ موردنظرتان هنوز رزرو نشده به شما نمایش داده شود. هر ویلا و اقامتگاه صفحه مخصوص خودش را دارد که با کلیک روی آن می‌توانید تمامی اطلاعات و امکانات، محدوده آدرس، عکس‌ها، نظر مسافران و مهمانان قبلی، نام مالک و هزینه را همراه با قوانین رزرو یا کنسلی بررسی کنید. به این ترتیب به سادگی و با مقایسه موارد مختلف دیگر نیازی به مراجعه حضوری نداشته و بعد از نگاه کلی می‌توانید رزروتان را آنلاین انجام داده و هزینه را از درگاه بانکی سایت بپردازید.

با تسویه هزینه اقامت هم لوکیشن دقیق و آدرس محل اقامتگاه همراه با کد رهگیری رزرو برایتان ارسال می‌شود. حالا فقط باید منتظر یک سفر فراموش‌نشدنی باشید و تا می‌توانید از این هوای تمیز، مناظر زیبا، سکوت و آرامش طبیعت لذت ببرید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)