خانهاخبار
آپدیت Nothing Phone 1 با امکانات جدید عرضه شد

آپدیت Nothing Phone 1 با امکانات جدید عرضه شد

گوشی محبوب ناتینگ فون وان به تازگی آپدیت جدیدی را دریافت کرده که پشتیبانی بهتری از ایرفون‌های بی‌سیم ایرپادز اپل را نیز به همراه دارد!
۱۴۰۱/۹/۵

امروز شاهد عرضه آپدیت Nothing OS 1.1.7 برای گوشی هوشمند Nothing Phone 1 هستیم و به این ترتیب برخی ویژگی‌های این محصول بهبود پیدا کرده و از سوی دیگر، شاهد پشتیبانی بهتر از هدفون‌های بی سیم اپل، یعنی ایرپادها هستیم.

این آپدیت جدید که با حجم ۸۰ مگابایتی در دسترس کاربران قرار گرفته، به دارندگان این گوشی هوشمند اجازه می‌دهد تا درصد باتری ایرپادها را روی صفحه نمایش این دیوایس مشاهده کنند. برای فعال کردن این قابلیت باید به مسیر Settings> Experimental Features بروید.

در کنار این قابلیت، شاهد بهبود و روان‌تر شدن محیط سیستم عامل هستیم و از طرف دیگر، کیفیت صدا هنگام فیلمبرداری افزایش پیدا کرده است. به عنوان یک ویژگی مهم، می‌توان به همراه بودن پچ امنیتی ماه نوامبر اشاره کرد که با نصب این آپدیت، روی Nothing Phone 1 نصب خواهد شد. در لیست چنج لاگ این بروزرسانی آمده است که بسیاری از باگ‌های مشاهده شده رفع و رجوع شده است و مشکلات نوتیفیکیشن‌های واتساپ که روی لاک اسکرین باعث از کار افتادن این محصول می‌شد نیز حل شده است.

image

 

اگر هنوز این آپدیت را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با مراجعه به مسیر Settings> System> System updates این موضوع را به صورت دستی چک کرده و در صورت در دسترس بودن، این بروزرسانی را دانلود و نصب کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)