خانهاخبار
پوکو X5 5G با شارژ 67 واتی گواهی 3C را دریافت کرد

پوکو X5 5G با شارژ 67 واتی گواهی 3C را دریافت کرد

با توجه قرارگیری گوشی جدید پوکو در گواهی‌های مختلف، احتمالا این گوشی به زودی معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۹/۵

نسل جدید میان‌رده پوکو موسوم به پوکو X5 5G در حال توسعه است و در طی چند وقت اخیر نیز در گواهی‌های مختلفی مانند اداره استاندارد هند (BIS) و FCC دیده شده است.حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، پوکو X5 5G در لیست دو گواهی دیگر به نام 3C و IMDA نیز ثبت شده است که خبر از معرفی و عرضه این گوشی هوشمند در آینده نزدیک می‌دهد.

طبق این گزارش، پوکو X5 5G با شناسه مدل 22101320C موفق به دریافت گواهی 3C شده است و مشخص شد که این گوشی با شارژ 67 واتی عرضه خواهد شد. قبلا نیز به این گوشی هوشمند با شناسه مدل مشابه در گزارش‌های مختلفی اشاره شده بود. شایان ذکر است که سرعت شارژ پوکو X5 5G مشابه گوشی نسل قبلی پوکو X4 5G پرو است.

image

پوکو X5 5G همچنین با شناسه مدل مشابه گواهی 3C در وبسایت IMDA قرار گرفت که البته متأسفانه هیچکدام از مشخصات فنی این گوشی هوشمند در این وبسایت لیست نشد. با توجه به دیده شدن پوکو X5 5G در این دو گواهی، می‌توان مطمئن بود که این گوشی هوشمند به زودی رونمایی خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که براساس لیست FCC، پوکو X5 5G از باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی بهره خواهد برد. به علاوه، شایعات پیشین اذعان داشته‌اند که این گوشی جدید به تراشه اسنپدراگون 778G+ مجهز خواهد بود. در پنل جلویی پوکو X5 5G نیز نمایشگر IPS ال‌سی‌دی با نرخ نوسازی 120 هرتزی قرار خواهد گرفت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)