خانهاخبار
تعداد بازیکنان عنوان بتل رویال Call of Duty: Warzone 2 در کمتر از یک هفته به ۲۵ میلیون نفر رسید!

تعداد بازیکنان عنوان بتل رویال Call of Duty: Warzone 2 در کمتر از یک هفته به ۲۵ میلیون نفر رسید!

اکتیویژن به تازگی در صفحه توییتر خود اعلام کرده که تعداد بازیکنان Call of Duty: Warzone 2 با گذشت یک هفته از انتشار این عنوان به ۲۵ میلیون نفر رسیده است.
۱۴۰۱/۹/۲

عنوان بتل رویال Call of Duty: Warzone 2 در هفته گذشته به صورت رایگان منتشر شد و اکنون نیز تعداد بازیکنان آن به ۲۵ میلیون نفر رسیده است. اکانت رسمی Call of Duty در توییتر، این دستاورد را اعلام و از بازیکنان وارزون تشکر کرده است. پاسخ‌های کاربران به این توییت، چندان مثبت نبوده و بسیاری از آنها از وضعیت سرور‌های این عنوان شکایت دارند.

image

 

با وجودی که این عنوان بتل رویال موفق شده تا با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران روبرو شود؛ اوضاع سرور‌های آن چندان جالب نیستند و در کنار این امر، بازیکنان شاهد انواع باگ‌های و گلیچ‌های مختلف نیز بوده‌اند. برخی از کاربران ردیت، با باگ خاصی روبرو شده‌اند که از آنها درخواست می‌کرده تا برای دسترسی به بازی، Call of Duty: Modern Warfare 2 را مجددا خریداری کنند! یک گلیچ جدی دیگر در این عنوان، برخی بازیکنان را نامرئی می‌کند که مسلما در یک عنوان مولتی پلیر و به خصوص بتل رویال، تاثیر بسیار جدی روی بالانس گیمپلی بازی و تجربه کاربران می‌گذارد.

image

 

پیش از انتشار Warzone 2، اکتیویژن اعلام کرد که به مدت ۱۲ روز سرور‌های Warzone 1 را خاموش کرده و سپس آن را به عنوان Call of Duty: Warzone Caldera منتشر خواهد کرد. به ادعای این استودیو، دلیل تعطیلی ۱۲ روزه نسخه اصلی وارزون ثبات بیشتر هر دو بازی بوده و کاربران این عنوان نیز پس از پایان این دوره هدایایی را درون بازی دریافت خواهند کرد. استودیوی ریون سافت‌ور نیز که وظیفه توسعه و پشتیبانی از عناوین وارزون را بر عهده دارد؛ در حال کار روی رفع برخی از گلیچ‌ها و باگ‌های شناخته شده این عنوان است.  

image

 

درباره Call of Duty: Warzone 2 چه می‌اندیشید؟ آیا این عنوان را تجربه کرده‌اید و از گیمپلی آن رضایت دارید یا نسخه پیشین را ترجیح می‌دادید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)