خانهاخبار
نسخه «دنیل آرشام» شیائومی 12T پرو با طراحی منحصر به فرد معرفی شد

نسخه «دنیل آرشام» شیائومی 12T پرو با طراحی منحصر به فرد معرفی شد

شرکت شیائومی در همکاری با طراح معروف نیویورکی یعنی «دنیل آرشام»، نسخه‌ای خاص از گوشی شیائومی 12T پرو را طراحی کرده است.
۱۴۰۱/۹/۲

شرکت شیائومی به تازگی از نسخه‌ای منحصر به فرد از گوشی شیائومی 12T پرو رونمایی کرده که در همکاری با هنرمند معروف نیویورکی، «دنیل آرشام» ساخته شده است. این هنرمند قصد داشته تا با طرح خود، این گوشی را از فرم یک ابزار تکنولوژی خارج کرده و آن را به یک اثر کاملا هنری تبدیل کند.

image

 

سخت افزار این گوشی، با نسخه اصلی شیائومی 12T پرو مشترک بوده و از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول، ۱۲ گیگابایت حافظه رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. پنل پشتی گوشی در نسخه «دنیل آرشام» شیائومی 12 پرو، به رنگ سبز بوده و کریستال‌های مسی رنگی نیز در آن قرار گرفته‌اند که به نور واکنش نشان می‌دهند.

image

 

به گفته «دنیل آرشام»، افراد حتی تا ۲۰ سال آینده نیز از این گوشی استفاده کرده و بدون در نظر گرفتن عملکرد آن، به عنوان یک اثر هنری به این دستگاه نگاه خواهند کرد. این هنرمند متر‌یال‌های متفاوتی را برای پنل پشتی این نسخه منحصر به فرد از شیائومی 12T پرو تست کرده و نهایتا، به سراغ این طرح رفته است. هدف وی این بوده که همانند یک مجسمه یا کنده کاری، آثار گذشت زمان را روی بدنه یک گوشی هوشمند به نمایش بگذارد.

شیائومی می‌گوید که این همکاری نتیجه تمرکز این شرکت روی نوآوری و طراحی بوده و آنها نیز مانند آقای «آرشام» امیدوارند تا کاربران طی سال‌های زیادی از این محصول استفاده کنند. این نسخه خاص از شیائومی 12T پرو قیمت ۸۹۹ یورو را داشته و تنها ۲۰۰۰ عدد از آن ساخته خواهد شد.

 

پیش فروش نسخه «دنیل آرشام» شیائومی 12T پرو از تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذر) آغاز شده و در تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر)، شاهد عرضه آن در سایت شیائومی خواهیم بود. این شرکت همچنین قصد دارد تا در این بازه، یک فروشگاه موقتی را نیز در شهر برلین برای فروش این محصول افتتاح کند.

درباره این نسخه خاص از گوشی شیائومی 12T پرو چه فکر می‌کنید؟ آیا طراحی آن را می‌پسندید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)