خانهاخبار
آنر مجیک Vs با وزن سبک‌تر و لولای بهبودیافته معرفی شد

آنر مجیک Vs با وزن سبک‌تر و لولای بهبودیافته معرفی شد

گوشی تاشو جدید آنر از قلم هوشمند و تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۹/۲

آنر با برگزاری رویدادی در چین از جدیدترین نسل گوشی تاشو خود موسوم به آنر مجیک Vs رونمایی کرد که در مقایسه با نسل قبلی سبک‌تر و نازک‌تر است. طبق ادعای این برند چینی، آنر مجیک Vs به لطف طراحی لولای پیچیده و جدید خود که بدون ایجاد فاصله بسته می‌شود، از وزن کمتری بهره می‌برد.

قلب تپنده گوشی آنر مجیک Vs تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک است که شاید آخرین و جدیدترین تراشه کوالکام محسوب نشود ولی همچنان یکی از قوی‌ترین سخت‌افزارهای برتر بازار به حساب می‌آید. کانفیگ‌های این گوشی نیز شامل حافظه رم 12 گیگابایتی / حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 12 گیگابایتی / حافظه داخلی 256 گیگابایتی می‌شود. البته برای کاربران با بودجه کمتر، یک نسخه مقرون به صرفه جدید با کانفیگ حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد.

image

آنر مجیک Vs از نمایشگر خارجی 6.54 اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که از نرخ نوسازی 120 هرتزی و محتوای HDR10+ پشتیبانی می‌کند. نمایشگر 7.9 اینچی داخلی این گوشی نیز از پنل اولد بهره می‌برد که با رزولوشن تصویر 2272 در 1984 و نرخ نوسازی 90 هرتزی همراه است. نرخ روشنایی این نمایشگر نیز برابر با 800 نیت است. هر دو این نمایشگر به عمق رنگ 10 بیتی و پخش یک میلیارد رنگ مجهز هستند. برای کارایی بیشتر با نمایشگر بزرگ این گوشی، آنر مجیک Vs از قلم هوشمند جدیدی به نام Magic Pen برخوردار است که از طریق بلوتوث به دستگاه متصل می‌شود.

image

آنر ادعا کرده است که بریدگی نمایشگر آنر مجیک Vs تقریبا حذف شده است و لولای آن با فناوری جدیدی توسعه داده شده است. در این راستا، لولای این گوشی به جای بهره‌گیری از 92 قطعه تنها با 4 قطعه ساخته شده است که مقاوت و استحکام بالایی نیز دارد. لولای آنر مجیک Vs طبق آزمایش‌های این برند چینی تا حدود 400000 بار بدون مشکل باز و بسته می‌شود که با حدود ده سال کاربری معمولی و صد بار باز و بسته شدن در طی روز برابری می‌کند.

image

در پنل پشتی آنر مجیک Vs دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی با سنسور IMX800 و گشودگی دیافراگم f/1.9 قرار دارد. همراه با این سنسور، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری به ثبت تصاویر خواهد پرداخت. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز بر عهده دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.45 است که در نمایشگر کاور قرار دارد.

 منبع تغذیه آنر مجیک Vs باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 66 واتی است که آنر اعلام کرده است شارژ کامل آن در حدود 46 دقیقه طول خواهد کشید. اجرای وظایف نرم‌افزاری نیز بر عهده اندروید 12 برپایه رابط کاربری MagicOS 7.0 خواهد بود.

image

در نهایت باید اشاره کرد که آنر مجیک Vs در سه رنگ نارنجی، آبی و مشکی عرضه خواهد شد ولی کانفیگ قدرتمند این گوشی یک رنگ اختصاصی طلایی را نیز دریافت خواهد کرد. آنر مجیک Vs در کانفیگ پایه رم 8 گیگابایتی / حافظه 256 گیگابایتی با قیمت 1050 دلاری به فروش خواهد رسید. دو کانفیگ دیگر یعنی رم 12 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی / حافظه 512 گیگابایتی با قیمت‌های به ترتیب 1120 دلاری و 1260 دلاری روانه بازار خواهد شد. همچنین آنر مجیک Vs در سه‌ماهه اول سال 2023 میلادی برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)