خانهاخبار
سامسونگ گلکسی اس 21 FE نیز آپدیت اندروید 13 و One UI 5 را دریافت کرد

سامسونگ گلکسی اس 21 FE نیز آپدیت اندروید 13 و One UI 5 را دریافت کرد

در روز گذشته، شاهد انتشار آپدیت اندروید 13 و One UI 5 برای گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 FE بودیم و اکنون نیز نوبت به مدل جدید‌تر اس 21 FE رسیده است.
۱۴۰۱/۹/۱

در روز گذشته، آپدیت اندروید 13 و One UI 5 برای گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 FE منتشر شد و اکنون نیز به نظر می‌رسد که نوبت به نسل جدید این گوشی رسیده است. کاربران گوشی گلکسی اس 21 FE، ساعاتی پیش آپدیت جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید و همچنین رابط کاربری One UI سامسونگ را دریافت کرده‌اند.

image

 

این آپدیت در حال حاضر برای شماره مدل SM-G990B و در مناطق متعددی عرضه شده است. آپدیت اندروید 13 این گوشی که شماره بیلد G990BXXU2DVK3 را دارد؛ با حجم ۲.۳ گیگابایت و پچ امنیتی ماه اکتبر ۲۰۲۲ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. به احتمال زیاد، پچ امنیتی ماه دسامبر نیز در ماه آینده برای این گوشی منتشر خواهد شد.

اگر از کاربران گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 FE بوده و قصد دریافت این آپدیت را دارید؛ می‌توانید با مراجعه به منوی تنظیمات گوشی و بخش Software Update، وضعیت انتشار آن برای دستگاه خود را چک کنید. به خاطر داشته باشید که شرکت سامسونگ آپدیت‌های خود را با صورت مقطعی منتشر کرده و ممکن است که انتشار آن برای گوشی شما کمی به طول بیانجامد.

image

 

درباره پشتیبانی نرم افزاری سامسونگ از گوشی‌های هوشمند خود و آپدیت اندروید 13 چه می‌اندیشید؟ آیا این آپدیت را دریافت کرده و از آن راضی هستید یا هنوز برای گوشی شما منتشر نشده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)