خانهاخبار
اوپو فایند N2 و اوپو فایند N2 فلیپ احتمالا میانه ماه دسامبر معرفی می‌شوند

اوپو فایند N2 و اوپو فایند N2 فلیپ احتمالا میانه ماه دسامبر معرفی می‌شوند

گوشی‌های تاشو جدید اوپو در طی رویداد فناوری INNO Day 2022 معرفی خواهند شد.
۱۴۰۱/۹/۱

سال گذشته اوپو رویداد فناوری‌های نوین خود موسوم به INNO Day را در تاریخ 14 دسامبر برگزار کرد که در روز اول آن فناوری‌هایی مانند تراشه اختصاصی پردازش تصاویر MariSilicon X و دوربین برگشت‌پذیر رونمایی شد. در روز دوم کاربران شاهد معرفی گوشی تاشو اوپو فایند N بودند که اولین گوشی تاشو این برند چینی نیز محسوب می‌شد. حالا به تازگی شایعاتی منتشر شده است که اذعان داشته‌اند نسل جدید گوشی‌های تاشو اوپو نیز در طی همین رویداد و در زمان مشابه رونمایی خواهند شد.

طبق این گزارش، افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station ادعا کرده است که دو گوشی تاشو اوپو فایند N2 و اوپو فایند N2 فلیپ در میانه ماه دسامبر سال جاری میلادی و در طی رویداد INNO Day 2022 رونمایی خواهند شد. در حال حاضر، اوپو در حال آماده‌سازی برای رونمایی از سری میان‌رده اوپو رنو 9 در تاریخ 3 آذر (24 نوامبر) است. گوشی‌های این سری میان‌رده از تراشه‌های اسنپدراگون 778G، دایمنسیتی 8100 و اسنپدراگون 8 نسل یک بهره می‌برند. به علاوه، پرچمدار نسل جدید اوپو یعنی اوپو فایند X6 پرو که بر پایه تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو است نیز تا انتهای سال جاری میلادی معرفی می‌شود.

image

اوپو فایند N

شایان ذکر است که اخیرا اسکرین‌شات‌هایی از گوشی اوپو فایند N2 منتشر شده است که برخی از مشخصات فنی این گوشی را فاش کرده است. طبق این تصاویر، اوپو فایند N2 از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره خواهد برد که با حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی همراه خواهد بود. در حال باز شده، اوپو فایند N2 از نمایشگر 7.1 اینچی امولد LTPO با نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار خواهد بود.

انرژی مورد نیاز برای فعالیت‌های پردازشی اوپو فایند N2 از طریق باتری 4520 میلی‌امپر ساعتی تامین خواهد شد. به علاوه، شایعه شده است که این گوشی تاشو به سبک‌ترین گوشی تاشو فولد بازار بدل خواهد شد. در بخش دوربین، اوپو فایند N2 به مانند وان پلاس 11 از ترکیب دوربین 50 مگاپیکسلی، 48 مگاپیکسلی و 32 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. به لطف تراشه اختصاصی پردازش تصاویر MariSilicon X، تجربه عکاسی اوپو فایند N2 بهبود خواهد داشت.

اسکرین‌شات‌های فاش شده از اوپو فایند N2

دیگر گوشی تاشو اوپو یعنی اوپو فایند N2 فلیپ که حالت صدفی (مانند گلکسی زد فولد 4) خواهد داشت، از نمایشگر داخلی 6.8 اینچی و نمایشگر کاور 3.26 اینچی بهره خواهد برد. در پنل پشتی این گوشی تاشو دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX766 سونی و لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. سخت‌افزار اوپو فایند N2 فلیپ تراشه دایمنسیتی 9000 خواهد بود که انرژی موردنیاز آن توسط باتری 4300 میلی‌امپر ساعتی تامین خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)