خانهاخبار
مشخصات فنی و طراحی آنر 80 SE در تصاویری واقعی فاش شد

مشخصات فنی و طراحی آنر 80 SE در تصاویری واقعی فاش شد

نسخه میان‌رده سری آنر 80 از حافظه رم 12 گیگابایتی و شارژ 66 واتی بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۹/۱

همانطور که می‌دانیم، آنر قرار است فردا در تاریخ  2 آذر (23 نوامبر) از جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند خود موسوم به سری آنر 80 رونمایی کند که شامل سه مدل آنر 80، آنر 80 پرو و آنر 80 SE می‌شود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصویری از پنل جلویی و پنل پشتی سه مدل سری آنر 80 در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته شده است که طراحی آن‌ها را نشان می‌دهد. به علاوه، در این گزارش برخی از مشخصات فنی نسخه ضعیف این سری یعنی آنر 80 SE نیز قرار گرفته است. قبلا نیز تصاویر واقعی دیگری از سری آنر 80 منتشر شده بود که در این مطلب به آن گزارش پرداخته بودیم.

image

در این تصاویر، اولین گوشی از سمت چپ آنر 80 پرو است که از ناچ کپسولی‌شکل همراه با دو دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد. از آن سو، گوشی قرار گرفته در مرکز تصویر آنر 80 و گوشی جای گرفته در سمت راست تصویر نیز آنر 80 SE است. همانطور که در تصاویر مشخص است، هر سه مدل سری آنر 80 از نمایشگر اولد با لبه‌های خمیده و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر برخوردار خواهند بود.

از نظر مشخصات فنی، آنر 80 SE به نمایشگر 6.7 اینچی با پشتیبانی از عمق رنگی 10 بیتی مجهز خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین 32 مگاپیکسلی است که در ناچ حفره قرار گرفته است. در پنل پشتی این گوشی نیز دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی جای گرفته است.

image

منبع تغذیه آنر 80 SE باتری 4600 میلی‌امپر ساعتی است که از شارژ 66 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند از حافظه رم 12 گیگابایتی، حافظه رم مجازی 7 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی بهره می‌برد. در این راستا، شایعات پیشین اذعان داشته‌اند که سخت‌افزار آنر 80 SE تراشه دایمنسیتی 1080 خواهد بود. آنر80 و آنر80 پرو نیز به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون 782G و اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره می‌برند.

در نهایت باید اشاره کرد که آنر 80 و آنر 80 پرو از دوربین اصلی 160 مگاپیکسلی برخوردار خواهند بود که ماژول دوربین آن شکل عدد هشت انگلیسی به خود گرفته است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سینا

۱۴۰۱/۹/۱
بسیار عالی
دم آنر گرم ??????