خانهاخبار
قوانین حریم شخصی کودکان در فیس بوک تقویت می‌شوند

قوانین حریم شخصی کودکان در فیس بوک تقویت می‌شوند

متا اعلام کرد که به تازگی با مشارکت NCMEC قصد دارد تا امنیت افراد نوجوان در اپلیکیشن‌های خود را بیش از پیش افزایش دهد.
۱۴۰۱/۹/۱

کمپانی متا همواره به دلیل عدم محافظت از نوجوانان در پلتفرم‌های خود مانند فیس بوک و اینستاگرام، مورد انتقاد قانون گذاران و دولت‌ها قرار گرفته است و اکنون مارک زاکربرگ مدیر عامل این شرکت، آپدیت‌هایی را در این خصوص ارائه کرده است.

به این ترتیب شاهد ارائه فیلترهای جدیدی در بخش People You May Know هستیم که لیست دوستان را نسبت به گذشته محدودتر کرده و ابزارهای جدیدی برای انتشار ناخواسته تصاویر را در اختیار کاربران می‌گذارد.

image

 

People You May Know قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد با دوستان خود که فاصله زیادی از شما دارند، مجددا ارتباط بگیرید. در این بخش افراد نوجوان با لیبل Teens نمایش داده شده و به این ترتیب حریم شخصی آن‌ها شدیدا به خطر می‌افتاد. اما در بروزرسانی جدید این لیبل حذف شده و آن‌ها دیگر در خطر نخواهند بود.

زمانی که نوجوان‌ها قصد ارتباط با افراد بزرگسال را داشته باشند، از این پس پیامی روی صفحه ظاهر شده و از شما می‌پرسد آیا این فرد را در زندگی واقعی می‌شناسید یا خیر. سپس یک پیام امنیتی بالا آمده و از شما می‌‌خواهد تا اطلاعات ارتباطی خود با شخص یاد شده را بررسی کنید.

 

مشخصات افراد نوجوانی که به تازگی به فیس بوک می‌پیوندند، به صورت پیش فرض به دلیل حفظ حریم شخصی آن‌ها پنهان خواهد بود. از جمله این موارد می‌توان به لیست دوستان، افراد و پیج‌های فالو شده، پست‌هایی که درون آن‌ها تگ می‌شوند و افرادی که می‌توانند برای وی کامنت بگذارند اشاره کرد. این تنظیمات به تازگی به اینستاگرام نیز اضافه شده است.

 

متا اعلام کرد که به تازگی با مشارکت NCMEC قصد دارد تا امنیت افراد نوجوان در اپلیکیشن‌های خود را بیش از پیش افزایش دهد. همچنین با همکاری دو شرکت، آن‌ها در تلاش هستند تا به تصاویر، درخواست کمک و در دست گرفتن کنترل اکانت این اشخاص بیش از پیش اهمیت داده و آن‌ها را در اسرع وقت به پایان برساند.

این قابلیت در حال حاضر در دسترس کاربران قرار گرفته و ممکن است کمی طول بکشد تا برای تمامی افراد فعال شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)