خانهاخبار
تبلت گلکسی تب اس 8 FE با نمایشگر LCD و پشتیبانی از قلم هوشمند در راه است

تبلت گلکسی تب اس 8 FE با نمایشگر LCD و پشتیبانی از قلم هوشمند در راه است

نمایشگر تبلت میان‌رده سامسونگ احتمالا بزرگ‌تر از نمایشگر گلکسی تب اس 8 خواهد بود.
۱۴۰۱/۹/۱

ماه سپتامبر سال جاری میلادی بود که تبلتی متعلق به برند سامسونگ با شناسه مدل SM-X506B و اسم رمز Birdie در لیست گیک‌بنچ قرار گرفت. در آن موقع، شایعه شده بود که این محصول جدید احتمالا تبلت میان‌رده سامسونگ از سری گلکسی تب اس 8 یعنی گلکسی تب اس 8 FE خواهد بود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگر برجسته و شناخته‌شده دنیای فناوری یعنی Roland Quandt که سابقه بسیار خوبی در به اشتراک‌گذاری اطلاعات درست دارد اعلام کرد که این تبلت موردنظر همان گلکسی تب اس FE است.

طبق این گزارش، انتظار می‌رود گلکسی تب اس 8 FE از نمایشگر LCD بهره ببرد که احتمالا در مقایسه با نمایشگر LCD گلکسی تب اس 8 بزرگ‌تر خواهد بود. شایان ذکر است که گلکسی تب اس 8 پلاس و تب اس 8 الترا به نمایشگر امولد مجهز هستند. به علاوه، گلکسی تب اس 8 FE به مانند نسل قبلی با بهره‌گیری از قابلیت Wacom digitizer از قلم هوشمند پشتیبانی خواهد کرد.

image

لیست گیک‌بنچ گلکسی تب اس 8 FE

در لیست گیک‌بنچ ذکر شده است که قلب تپنده گلکسی تب اس 8 FE تراشه مدیاتک Kompanio 900T خواهد بود. این سخت‌افزار میان‌رده یک تراشه 6 نانومتری محسوب می‌شود که از دو هسته کورتکس A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتزی و شش هسته کورتکس A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتزی برخوردار است. پردازنده گرافیکی این تراشه نیز Mali-G6 MC4 است. این سخت‌افزار از نظر عملکرد فنی مشابه تراشه دایمنسیتی 900 است که البته از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند.

با توجه به گزارش‌های اولیه، به نظر می‌رسد تبلت قرار گرفته در لیست گیک‌بنچ با شناسه مدل SM-X506B نسخه 5G گلکسی تب اس 8 FE است. در این راستا، به نظر می‌رسد مدل‌ Wi-Fi این تبلت نیز با شناسه مدل SM-X500 همراه خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی گلکسی تب اس 8 FE می‌توان به اندروید 13 و حافظه رم 4 گیگابایتی اشاره کرد که احتمالا کانفیگ حافظه رم پایه این تبلت خواهد بود.

image

گلکسی تب اس 7 FE

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز برچسب قیمتی گلکسی تب اس 8 FE مشخص نشده است ولی به طور طبیعی مدل FE قیمت کمتری از سری گلکسی تب اس خواهد داشت. برای مثال، گلکسی تب اس 7 FE در نسخه‌های Wi-Fi و 5G با برچسب قیمتی به ترتیب 650 یورویی و 750 یورویی عرضه شده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)