خانهاخبار
نسخه 5G سامسونگ گلکسی A14 با دو چیپست متفاوت در گیک‌بنچ دیده شد!

نسخه 5G سامسونگ گلکسی A14 با دو چیپست متفاوت در گیک‌بنچ دیده شد!

به تازگی شاهد انتشار نتایجی در بنچمارک گیک‌بنچ هستیم که استفاده از دو چیپست متفاوت در گوشی سامسونگ گلکسی A14 5G را نشان می‌دهند.
۱۴۰۱/۸/۳۰

پس از انتشار برخی مشخصات مربوط به نسخه 4G گوشی سامسونگ گلکسی A14، اکنون نسخه 5G ‌این گوشی نیز با دو چیپست متفاوت در دیتابیس بنچمارک محبوب گیک‌بنچ دیده شده است. این گوشی احتمالا در نسخه‌هایی با یک چیپست جدید اگزینوس و یک چیپست مدیاتک روانه بازار خواهد شد.

 

گلکسی A14 5G با شماره مدل SM-A146P، چیپست مدیاتک دیمنسیتی 700 را به همراه داشته و امتیاز ۵۲۲ در بخش تک هسته‌ای و ۱۷۱۰ در بخش چند هسته‌ای را به خود اختصاص داده که در مقایسه با نمونه اگزینوسی این گوشی، کمتر است. نسخه اگزینوسی این گوشی که با شماره مدل SM-A146B در گیک‌بنچ دیده شده؛ در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۷۷۰ را کسب کرده و در بخش چند هسته‌ای نیز موفق به دریافت امتیاز ۲۱۵۱ شده است.

با توجه به نتیجه گیک‌بنچ این گوشی، نسخه مدیاتک آن دارای ۴ گیگابایت حافظه رم بوده و به همراه سیستم عامل اندروید 13 روانه بازار خواهد داشت. لازم به ذکر است که امتیاز نه چندان بالای این نسخه، احتمالا مربوط به محدودیت‌های نرم افزاری این نسخه اولیه از دستگاه بوده است.

image

 

رندر‌های فاش شده از سامسونگ گلکسی A14، نشانگر سیستم دوربین سه گانه این گوشی و نمایشگر دارای ناچ قطره‌ای شکل هستند. این گوشی احتمالا در تمامی نسخه‌های خود از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری استفاده خواهد کرد. درباره نتایج بنچمارک منتشر شده از گوشی جدید سامسونگ چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)