خانهاخبار
آپدیت One UI 5.0 برای گلکسی S20 FE عرضه شد

آپدیت One UI 5.0 برای گلکسی S20 FE عرضه شد

سامسونگ در چند وقت اخیر به صورت مرتب بروزرسانی اندروید ۱۳ را برای محصولاتش عرضه کرد و حالا امروز نوبت به اس ۲۰ اف‌ای رسیده است
۱۴۰۱/۸/۳۰

سیل بروزرسانی محصولات مختلف سامسونگ چندی است که آغاز شده است و گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن نیز از امروز در این مسیر قرار خواهد گرفت. سامسونگ به تازگی آپدیت اندروید ۱۳ به همراه رابط کاربری One UI 5.0 را از امروز در دسترس دارندگان این گوشی هوشمند قرار داده است که با شماره ساخت G780FXXUAEVK3 همراه است. حجم این آپدیت تنها ۲ گیگابایت بوده و در حال حاضر تنها برای نسخه اگزینوس ۹۹۰ عرضه شده است.

در این آپدیت همچنین بسته امنیتی ماه نوامبر نیز گنجانده شده است. کاربران ساکن در اروپا و روسیه می‌توانند هم اینک نسبت به دریافت این بروزرسانی اقدام کنند. مطمئنا ظرف روزهای آتی، ساکنین کشورهای دیگر هم قادر به دریافت این آپدیت خواهند بود. به نظر می‌رسد که One UI 5.0 آخرین آپدیت از نظر سیستم عامل برای Galaxy S20 FE خواهد بود و پشتیبانی از این محصول که با اندروید ۱۰ در دسترس خریداران قرار گرفت، به پایان خواهد رسید.

image

تصویر آپدیت ارائه شده در کشور فرانسه

از سوی دیگر سامسونگ آپدیت اندروید 12L با رابط کاربری One UI 4.1.1 را برای گلکسی تب S6 ارائه کرده است. ساکنین کشور هند این آپدیت را با شماره ساخت P619XXU1AVJ2 می‌توانند دریافت کنند که البته بسته امنیتی ماه نوامبر در آن وجود نخواهد داشت و بسته ماه سپتامبر جایگزین آن شده است. این بروزرسانی ابتدا برای نسخه LTE از این محصول ارائه شده و دارندگان نسخه وای فای طی روزهای آتی قادر به دریافت آن خواهند بود.

در اندروید 12L شاهد بازطراحی بخش مولتی تسکینگ، تسک بار جدید و اضافه شدن قابلیت تغییر سایز پنجره‌ها هستیم. همچنین کاربران می‌توانند با سوایپ کردن دو انگشت بین حالت فول اسکرین یا مولتی تسکینگ جابجا شوند. از سوی دیگر قابلیت استخراج متن از داخل تصاویر، جستجوی بهتر و بهرینه‌تر در اپلیکیشن My Files و بهبود مرورگر Samsung Internet از جمله دیگر امکانات این سیستم عامل به حساب می‌آیند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)