خانهاخبار
مشخصات دوربین و نمایشگر ویوو X90 پرو پلاس فاش شدند

مشخصات دوربین و نمایشگر ویوو X90 پرو پلاس فاش شدند

دیگر زمان زیادی تا رونمایی از سری ویوو X90 باقی نمانده و اکنون نیز شاهد افشای مشخصات کامل دوربین و نمایشگر ویوو X90 پرو پلاس هستیم.
۱۴۰۱/۸/۳۰

دیگر زمان زیادی تا رونمایی از سری گوشی‌های ویوو X90 باقی نمانده و قرار است تا در روز ۲۲ نوامبر (۱ آذر)، شاهد معرفی دو گوشی ویوو X90 پرو و پرو پلاس باشیم. چندی پیش، مشخص شد که ویوو X90 پرو پلاس از سنسوری ۱ اینچی برای دوربین اصلی خود استفاده خواهد کرد و در امروز نیز یک تصویر رسمی از مشخصات نمایشگر و دوربین این گوشی فاش شده است.

image

 

ویوو در گوشی X90 پرو پلاس، از سنسور ۱ اینچی سونی IMX989 استفاده کرده و نمایشگر اولد این گوشی نیز توسط سامسونگ ساخته شده و از نسل E6 است. این نمایشگر تکنولوژی LTPO 4.0 را به همراه دارد. این محصول به احتمال زیاد از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل دوم استفاده کرده که توسط یک پردازشگر عکس ویوو V2 همراهی خواهد شد.

نمایشگر این گوشی رزولوشن 1440p را داشته و تراکم پیکسلی آن نیز معادل با ۵۱۷ پیکسل در اینچ است. اینطور که به نظر می‌رسد؛ مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش این گوشی سیستم دوربین آن خواهد بود. پیش‌تر به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX989 که در دوربین اصلی گوشی به کار رفته اشاره کردیم؛ اما این سنسور توسط یک دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX758، یک دوربین پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین التراواید ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX598 همراهی خواهد شد.

image

 

فاصله کانونی دوربین اصلی این گوشی معادل با ۲۳ میلی متر بوده و در دوربین تله فوتو، به ۵۰ میلی متر و در دوربین پریسکوپی به ۹۰ میلی متر می‌رسد. فاصله کانونی دوربین التراواید نیز معادل ۱۴ میلی متر است. از دیگر مشخصات ویوو X90 پرو پلاس می‌توان به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، قابلیت پخش صدای Hi-Fi، پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و در نهایت گواهی IP68 جهت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد.

همانطور که می‌بینید؛ بخش عمده مشخصات سخت افزاری این گوشی فاش شده‌اند و در رویداد فردا، تنها اطلاعات تازه منتشر شده درباره این محصول، تاریخ عرضه و قیمت آن خواهند بود. همچنین هنوز مشخص نشده که آیا این گوشی‌ها در بازار جهانی نیز عرضه خواهند شد و یا تنها در کشور چین قابل خرید هستند.

 

درباره مشخصات فاش شده از ویوو X90 پرو پلاس چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۹/۱
به چیز خاصی نمی‌اندیشم؛ به این می‌اندیشم که این گوشی‌ در بازار جهانی نیز عرضه خواهد شد؟؟
یا اینکه تنها در کشور چین قابل خرید است

Meiyou

۱۴۰۱/۸/۳۰
موبایل خیلی درجه یکی هست
ای کاش سرعت شارژ بیشتری داشت