خانهاخبار
کد های تخفیف برای خرید از دیجی کالا و سایت های زیر مجموعه آن

کد های تخفیف برای خرید از دیجی کالا و سایت های زیر مجموعه آن

همانطور که می‌دانید دیجی کالا یکی از مشهورترین فروشگاه‌های آنلاین در سراسر ایران است که در طی سالیان گذشته بسیار موفق بوده است...
۱۴۰۱/۸/۳۰

همانطور که می‌دانید دیجی کالا یکی از مشهورترین فروشگاه‌های آنلاین در سراسر ایران است که در طی سالیان گذشته بسیار موفق بوده است و روزبه‌روز تعداد مشتریان و کاربران که از این سایت خرید می‌کنند، در حال افزایش است. این فروشگاه اینترنتی تقریبا همه چیز برای فروش دارد و چیزی نیست که در آن نتوانید پیدا کنید.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

image

با توجه به افزایش کاربران این فروشگاه، دیجی کالا طی چند اقدام سایت‌های زیر مجموعه برای خرید آسان و کاربردی مشتریان را راه‌اندازی کرد. این سایت‌ها از دل مجموعه دیجی کالا به وجود آمدند و هر کدام کاربرد خاصی دارند. اولین فروشگاه وابسته و زیر مجموعه دیجی کالا، دیجی استایل است. این فروشگاه برای خرید لباس طراحی شده است و در آن می‌تموانید تمام آیتم‌های مربوط به مد و پوشاک را بخرید.

یکی دیگر از زیر مجموعه‌های این فروشگاه آنلاین، دیجی کالا جت است که سوپرمارکت اختصاصی و آنلاین است. دیجی کالا جت تمام سوپرمارکت‌های نزدیک به محل مورد نظر شما را نمایش می‌دهد و در مدت زمان بسیار کوتاهی می‌توانید خریدهای خانه را انجام دهید. در ادامه این مطلب به معرفی این دو زیر مجموعه دیجی کالا خواهیم پرداخت، اگر به دنبال خرید با تخفیف از دیجی کالا یا دیگر زیر مجموعه‌های آن هستید، تا پایان این مطلب با ما همراه شوید.

خرید از دیجی استایل

image

دیجی استایل به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های دیجی کالا به صورت تخصصی روی مد و پوشاک تمرکز دارد. در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید انواع لباس زنانه، لباس مردانه، لباس بچگانه و محصولات زیبایی و سلامت را مشاهده کنید و اطلاعات کاملی به همراه جزئیات زیر هر محصول بخوانید.

هر کدام از این دسته‌بندی‌ها شامل لباس، کیف، کفش، اکسسوری و ورزشی می‌شوند که شما می‌توانید اطلاعات آن‌ها را به همراه سایز، رنگ و دیدگاه کاربران مشاهده کنید. در واقع بخش دیدگاه کاربران بسیار کاربردی است. وجود اطلاعات مشتریان و خریداران قبلی هر محصول به شما دید واضح و منطبق بر واقعیتی می‌دهد. شما می‌توانید با خواندن نظرات و دیدگاه مشتریان قبلی هر اطلاعاتی که از یک محصول نیاز دارید، به دست آورید.

یکی از بخش‌های این فروشگاه اینترنتی، حراج استایل است که در آن آیتم‌هایی که حراج خورده و با قیمت کمتری به فروش می‌رسند را در آن می‌توانید مشاهده کنید. در حراج استایل امکان خرید با کد تخفیف دیجی استایل هم وجود دارد و با این کد تخفیف می‌توانید با قیمتی پایین و به‌صرفه لباس‌های زیبا و با کیفیتی بخرید.

اگر از عاشقان ساعت هستید، خبر خوب این است که در دیجی استایل بخشی به نام خانه ساعت وجود دارد که انواع ساعت از برندهای محبوب جهان را می‌توانید در آن مشاهده کنید. همچنین می‌توانید محبوب‌ترین ساعت‌های ست را با 25% تخفیف از دیجی استایل بخرید.

خرید از دیجی کالا جت

image

از دیگر زیر مجموعه‌های دیجی کالا که برای خرید آنلاین مواد غذایی و مایجتاج خانه است، دیجی کالا جت است. دیجی کالا جت سوپرمارکت‌های اطراف را به نمایش می‌گذارد و شما می‌توانید با انتخاب و جستجوی محله خود نزدیک‌ترین سوپرمارکت‌ها را مشاهده و از آن خرید کنید.

دیجی کالا جت فقط برای خرید از سوپرمارکت نیست و می‌توانید در آن از پروتئینی، میوه فروشی، نانوایی، شیرینی و آجیل، رستوران، کافه، آبمیوه و بستنی، پت شاپ، فرهنگ و هنر و خانه و آشپزخانه خرید کنید.

با وجود دیجی کالا جت دیگر نیازی نیست در صف نان منتظر باشید و می‌توانید همیشه نان تازه میل کنید. هزینه ارسال برای نانوایی‌ها کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای ارسال با پیک نیست.

یکی از امکانات در فروشگاه آنلاین دیجی کالا جت، سوپرمارکت اختصاصی جت مارت است. این سوپرمارکت در واقع یک انبار است که در هر محله دایر شده است و در آن محصولات زیادی موجود است. از میوه و سبزی تازه تا مرغ و گوشت را می‌توانید از جت مارت با چند کلیک بخرید. از دیگر ویژگی‌های اصلی دیجی کالا جت ارسال فوری و سریع است. تمام سفارشات در دیجی کالا جت کمتر از نیم ساعت به دست شما خواهند رسید و تاخیری در ارسال کالاها وجود ندارد. با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا جت هر آنچه نیاز دارید را از فروشگاه‌های نزدیک محل زندگی یا محل کار خود بخرید و در کمترین زمان ممکن سفارش را دریافت کنید.

دریافت کد تخفیف از سایت تخفیفان

برای دریافت کد تخفیف ویژه خرید از دیجی کالا، دیجی استایل یا دیجی کالا جت می‌توانید از تخفیفان استفاده کنید. سایت تخفیفان مرجع دریافت کدهای تخفیف جدید و به روز است و می‌تواند گزینه خوبی برای کاهش هزینه‌های خرید باشد. اگر به دنبال کد تخفیف دیجی کالا و تمام زیر مجموعه‌های آن هستید، پیشنهاد ما به شما این است به سایت و اپلیکیشن تخفیفان مراجعه کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)