خانهاخبار
رندر مفهومی ردمی K60 طراحی جدید پنل پشتی آن را نشان می‌دهد

رندر مفهومی ردمی K60 طراحی جدید پنل پشتی آن را نشان می‌دهد

نسل جدید سری ردمی K از طراحی جدیدی بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۸/۳۰

برند زیر مجموعه شیائومی یعنی ردمی اخیرا از جدیدترین نسل سری ردمی نوت موسوم به سری ردمی نوت 12 در بازار چین رونمایی کرد. حالا به نظر می‌رسد ردمی قصد دارد یکی از مدل‌های سری نسل جدید ردمی K60 را تا قبل از پایان سال میلادی جاری روانه بازار کند. براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک رندر مفهومی جدیدی از نسخه استاندارد سری ردمی K60 منتشر شده است که طراحی جدید پنل پشتی آن را نشان می‌دهد.

باید اشاره کرد که اصالت این تصویر رندری جدید هنوز تایید نشده است و مشخص نیست آیا این رندر برگرفته از نسخه واقعی ردمی K60 است و یا تنها یک کاربر آن را طراحی کرده است.

طبق این تصویر رندری، ردمی K60 از نمایشگر تخت با ناچ حفره دوربین سلفی بهره خواهد برد که در مرکز نمایشگر قرار گرفته است. حاشیه نمایشگر این گوشی همچنین مقداری افزایش یافته است که در نوع خود عجیب است چرا که اکثر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار که از رده قیمتی مشابه سری ردمی K بهره می‌برند، حاشیه نمایشگر کمتری دارند.

image

در سمت راست پنل پشتی این گوشی کلیدهای فیزیکی کنترل حجم صدا و پاور قرار دارند. به علاوه، انتظار می‌رود کلید پاور ردمی K60 با سنسور اثر انگشت ادغام شده باشد. پنل پشتی ردمی K60 جایی است که توجه کاربران را به خود جلب می‌کند زیرا طراحی ماژول دوربین آن به طور کامل عوض شده است. در این راستا، در پنل پشتی این گوشی سه دوربین جای گرفته است که سنسور بزرگ‌تر آن در میان دو دوربین دیگر قرار گرفته است و سنسور سوم نیز ظاهری مربعی‌شکل دارد. همچنین لبه‌های پنل پشتی این گوشی گردتر شده است.

براساس آنچه شایعات پیشین اذعان داشته‌اند، ردمی K60 از نمایشگر 6.67 اینچی امولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه دایمنسیتی 8200 خواهد بود که انرژی موردنیاز برای فعالیت‌های پردازشی آن توسط باتری 5500 میلی‌امپر ساعتی تامین خواهد شد. سرعت شارژ این گوشی نیز برابر با 67 وات خواهد بود. پنل پشتی ردمی K60 احتمالا میزبان سنسور 64 مگاپیکسلی IMX686 سونی برای دوربین اصلی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که سری ردمی K60 به احتمال زیاد شامل دو مدل دیگر به نام‌های ردمی K60 پرو و K60 گیمینگ خواهد بود که به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک و اسنپدراگون 8 نسل دو بهره خواهند برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)