خانهاخبار
گوشی ارزان‌قیمت جدیدی از موتورولا در لیست گواهی 3C و TENAA دیده شد

گوشی ارزان‌قیمت جدیدی از موتورولا در لیست گواهی 3C و TENAA دیده شد

گوشی پایین‌رده موتورولا از نمایشگر اچ‌دی پلاس و تراشه هشت هسته‌ای بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۸/۲۹

به نظر می‌رسد موتورولا قصد دارد گوشی پایین‌رده و ارزان‌قیمت جدیدی را معرفی و عرضه کند چرا که این گوشی جدید در لیست برخی از گواهی‌ها دیده شده است. قبلا نیز موتورولا اج 40 پرو در طی ماه جاری موفق به ثبت گواهی‌های FCC و TENAA شده بود. به علاوه، انتظار می‌رود این گوشی با نسخه استاندارد موتو اج 40 همراه شود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گوشی سوم موتورولا که محصولی پایین‌رده محسوب می‌شود به تازگی در گواهی‌های 3C و TENAA لیست شده‌اند.

image

در هر دو گواهی 3C و TENAA، گوشی جدید موتورولا با شناسه مدل XT2335-3 قرار گرفته است. به مانند همیشه، لیست 3C حاوی هیچگونه جزئیاتی از این گوشی نیست ولی گواهی TENAA برخی از مشخصات فنی این محصول را فاش ساخته است. طبق اطلاعات قرار گرفته در این گواهی، گوشی جدید موتورولا از نمایشگر 6.5 اینچی IPS ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس بهره می‌برد. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه‌ای ناشناس با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای است که فرکانس هسته‌های اصلی آن برابر با 2.2 گیگارهرتز می‌باشد.

image

لیست TENAA گوشی جدید موتورولا

نکته تحسین‌برانگیز این گوشی هوشمند کانفیگ‌های حافظه رم و حافظه داخلی آن است چرا که در لیست TENAA ذکر شده است که گوشی موتورولا در چهار کانفیگ حافظه رم 4، 6، 8 و 12 گیگابایتی و چهار مدل حافظه داخلی 64، 128، 256 و 512 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. در این راستا، عرضه در کانفیگ‌های رم 8 و 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایتی برای یک گوشی ارزان‌قیمت قابل توجه است.

در نهایت باید اشاره کرد که منبع تغذیه گوشی موتورولا باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی خواهد بود. در پنل پشتی این گوشی نیز دوربین اصلی 50 مگاپیگسلی با سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز بر عهده دوربین 8 مگاپیکسلی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)