خانهاخبار
اپل بالاخره حالت کم مصرف جدید را برای اپل واچ عرضه می‌کند

اپل بالاخره حالت کم مصرف جدید را برای اپل واچ عرضه می‌کند

همانطور که اپل وعده داده بود، به زودی در آپدیت جدید watchOS 9 برای اپل واچ قرار است یک ویژگی کم مصرف واقعی را ارایه کند که چیزی فراتر از کاهش عملکرد ساعت را به همراه خواهد داشت و بسیار کارآمدتر از قبل خواهد بود.
۱۴۰۱/۸/۲۹

در بروزرسانی جدید watchOS 9 برای اپل واچ، شرکت اپل بالاخره یک حالت واقعی صرفه‌جویی در مصرف انرژی را برای افزایش عمر باتری ساعت‌های اپل در صورت نیاز ارایه کرده است. این حالت جدید را می‌توان به صورت دستی از طریق کنترل سنتر یا منوی تنظیمات فعال کرد. این ساز و کار همچنین به کاربر هشدار می‌دهد که ۱۰ درصد شارژ باتری باقی مانده است و در صورتی که کاربر دستگاه را به شارژ متصل کند، به محض اینکه میزان شارژ ساعت به ۸۰ درصد برسد، حالت صرفه‌جویی مصرف به طور خودکار خاموش می‌شود.

image

 

از طرفی حالت جدید بهینه‌سازی مصرف باتری، ویژگی‌های پرمصرف مانند صفحه نمایش همیشه روشن، نوتیفیکیشن‌های ضربان قلب، ردیابی آریتمی، ضربان قلب و اندازه‌گیری اکسیژن خون را نیز خاموش می‌کند، پس اگر به این موارد نیاز دارید، باید قید این حالت جدید را بزنید.

جالب اینجاست که اگر یک آیفون به ساعت نزدیک نباشد و حالت کم مصرف روشن باشد، وای فای و اتصال شبکه‌ای خاموش می‌شود. همچنین تماس‌های ورودی و نوتیفیکیشن‌ها نیز غیرفعال می‌شوند. اما به طور قطع اگر به برنامه خاصی نیاز دارید که به اتصال شبکه‌ای یا وای فای نیاز دارد، سیستم آن‌ها را دوباره فعال می‌کند و اگر ساعت در محدوده گوشی باقی بماند، نوتیفیکیشن‌ها را به تعویق می‌اندازد و هر ساعت یک بار آن‌ها را برای شما نمایش خواهد داد.

البته عملکرد کلی اپل واچ در این حالت کم مصرف جدید نیز کاهش می‌یابد، بنابراین انیمیشن‌ها و ناوبری در ساعت به طور کلی به راحتی احساس نمی‌شوند، بدین معنی که شما برای مثال در حرکت میان منوها شاهد روانی و زیبایی قبل در عملکرد صفحه نمایش نخواهید بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)