خانهاخبار
گلکسی A52 بروزرسانی اندروید 13 بر پایه رابط کاربری One UI 5.0 را دریافت کرد

گلکسی A52 بروزرسانی اندروید 13 بر پایه رابط کاربری One UI 5.0 را دریافت کرد

بروزرسانی اصلی جدید سامسونگ در حال حاضر برای کاربران روسی عرضه شده است ولی به زودی روانه دیگر مناطق نیز می‌شود.
۱۴۰۱/۸/۲۸

هفته گذشته سامسونگ بروزرسانی پایدار اندروید 13 بر پایه رابط کاربری One UI 5.0 را برای گوشی‌های میان‌رده سری گلکسی A شامل گلکسی A73، گلکسی A53 و گلکسی A33 عرضه کرد. حالا اما نوبت به یکی از موفق‌ترین میان‌رده‌های سامسونگ در چند سال اخیر یعنی گلکسی A52 رسیده است که این بروزرسانی را دریافت کند. بروزرسانی اندروید 13 بر پایه رابط کاربری One UI 5.0 در حال حاضر برای کاربران روسیه منتشر شده است ولی انتظار می‌رود این بروزرسانی به زودی برای سایر کاربران نیز در دسترس قرار بگیرد.

image

طبق گزارشی که وبسایت SamMobile به اشتراک گذاشته است، بروزرسانی One UI 5.0 و اندروید 13 گلکسی A52 با شناسه فریمور A525FXXU4CVJB عرضه شده است و از قابلیت‌های زیادی بهره می‌برد. در این راستا، از جمله ویژگی‌های جدید این بروزرسانی می‌توان به تغییرات ظاهری گسترده مانند تغییر ظاهر آیکن‌ها، آیتم‌ها و نوتیفیکیشن‌ها اشاره کرد. به علاوه، بروزرسانی گلکسی A52 از قابلیت گروه‌بندی ویجت‌ها، تبدیل تماس صوتی به متن Bixby و جسچرهای مالتی‌تسکینگ (چندوظیفگی) جدید پشتیبانی می‌کند.

شایان ذکر است که بروزرسانی اندروید 13 برپایه رابط کاربری One UI 5.0 سطح پچ امنیتی گلکسی A52 را به ماه نوامبر سال 2022 ارتقا می‌دهد. گلکسی A52 با اندروید 11 معرفی و روانه بازار شد و تا به امروز دو بروزرسانی اندروید 12 و 13 را دریافت کرده است. در این راستا، به نظر می‌رسد بروزرسانی اندروید 14 آخرین بروزرسانی اصلی گلکسی A52 باشد که سال بعد میلای عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)