خانهاخبار
آپدیت نسل نهمی رایگان The Witcher 3 در تاریخ ۲۳ آذر منتشر می‌شود!

آپدیت نسل نهمی رایگان The Witcher 3 در تاریخ ۲۳ آذر منتشر می‌شود!

استودیوی سی دی پراجکت رد به تازگی تاریخ انتشار آپدیت نسل نهمی بازی محبوب نقش آفرینی The Witcher 3 را اعلام کرده است.
۱۴۰۱/۸/۲۶

استودیوی سی دی پراجکت رد سرانجام تاریخ انتشار آپدیت رایگان نسل نهمی بازی محبوب The Witcher 3 را اعلام کرده است. این آپدیت، در تاریخ چهارشنبه ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) به صورت رایگان برای کاربران نسخه پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی این بازی منتشر خواهد شد. در این نسخه، شاهد تمامی بسته‌های الحاقی و برخی اقلام جدید و الهام گرفته شده از سر‌یال ویچر شبکه نتفلیکس نیز خواهیم بود.

image

 

به گفته این استودیو، آپدیت نسل نهمی The Witcher 3 پشتیبانی از قابلیت ری تریسینگ یا رهگیری پرتو‌ها را نیز به همراه دارد و سرعت لود بازی نیز در کنسول‌های جدید افزایش یافته است. تجربه بازی The Witcher 3 بر روی کنسول‌ها پس از دریافت این آپدیت، با پی‌ سی‌های رده بالا برابری خواهد کرد. این استودیو همچنین اعلام کرده که قصد دارد در هفته آینده و طی یک لایواستریم در توییچ، جزئیات بیشتری را نیز درباره این آپدیت با کاربران در میان بگذارد.

سی دی پراجکت رد از کاربران کنسول‌های نسل هشتمی نیز غافل نمانده و اگر همچنان دارای یک پلی استیشن 4، ایکس باکس وان یا نینتندو سوییچ هستید؛ باز هم محتوای جدید این بازی مانند اقلام سر‌یال نتفلیکس را از دست نخواهید داد. البته، این استودیو هنوز تاریخ انتشار آپدیت این بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی را اعلام نکرده است.

image

 

اکنون که حدود دو سال از عرضه کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس به بازار می‌گذرد؛ اکثر بازی‌های محبوب نسل پیشین آپدیت مخصوص این نسل را دریافت کرده‌اند و عنوان نقش آفرینی محبوب The Witcher 3 نیز سرانجام به جمع بازی‌هایی با نسخه نسل نهمی اضافه خواهد شد. انتشار این آپدیت، مدت زیادی به تعویق افتاد که دلیل اصلی آن، چالش‌های سر راه این استودیو بود.

بازی Cyberpunk 2077 که پس از یک کمپین تبلیغاتی بسیار پر خرج منتشر شد؛ وضعیت جالبی بر روی کنسول‌های نسل هشتمی و حتی نهمی نداشت و اکثر وقت این استودیو در سال اخیر، صرف رفع باگ‌های این عنوان شده بود. پس از انتشار آپدیت 1.50 که نسخه نسل نهمی بازی Cyberpunk 2077 را به همراه داشت؛ به نظر می‌رسد که سی دی پراجکت رد سرانجام وقت کافی برای انتشار آپدیت نسل نهمی The Witcher 3 را پیدا کرده است.

image

 

درباره تاریخ انتشار آپدیت نسل نهمی بازی نقش آفرینی محبوب The Witcher 3 چه می‌اندیشید؟ آیا مایل به تجربه ماجراجویی نهایی «گرالت» و جهان زیبای The Witcher 3 با رزولوشن 4K، ری تریسینگ و نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه یا بالاتر هستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)