خانهاخبار
اپل از وب سایت بازطراحی شده جذاب آیکلود رونمایی کرد

اپل از وب سایت بازطراحی شده جذاب آیکلود رونمایی کرد

پس از آزمایش‌های بتا بر روی نسخه جدید وب سایت آیکلود، اپل امروز این صفحه بازطراحی شده زیبا را به طور عمومی عرضه کرد که بسیار کارآمدتر از قبل شده است.
۱۴۰۱/۸/۲۸

اپل امروز پس از چند هفته آزمایش بتا، از وب سایت iCloud.com با طراحی جدید و متحول شده بهره برداری کرد. این صفحه اکنون دارای یک تصویر پس زمینه رنگارنگ با کاشی‌های جذاب برای حساب اپل آیدی شما و برنامه‌های اپل مانند تقویم، آیکلود درایو، ایمیل، عکس‌ها و نوت‌ها است. همچنین در این صفحه یک کاشی با نمادهای دیگر نیز برای برنامه‌های اضافی مانند Find My، Keynote، Numbers، Pages و موارد دیگر در دسترس است که می‌توان به راحتی آن را بسته به سلیقه تغییر داد.

image

 

این صفحه را می‌توان به طور دلخواه سفارشی کرد و کاربران می‌توانند برنامه‌هایی را که در هر کاشی نمایش داده می‌شود انخاب کنند یا یک کاشی را به طور کامل حذف کنند. در پایین صفحه، برنامه و میزان استفاده از حافظه ذخیره‌سازی آیکلود شما و همچنین یک لینک برای بازیابی فایل‌های حذف شده اخیر از آیکلود درایو و سایر برنامه‌ها نمایش داده می‌شود.

در نوار منوی بالا، کاربران می‌توانند برای ایجاد ایمیل، یادداشت، رویداد تقویم و موارد دیگر روی علامت «+» کلیک کرده یا ضربه بزنند. این منو همچنین دسترسی به تنظیمات ویژگی‌های آیکلود پلاس مانند Hide My Email، iCloud Private Relay و HomeKit Secure Video را فراهم می‌کند.

در مجموع صفحه بازطراحی شده وب سایت آیکلود، تجربه کاربری کارآمدتری را ارایه می‌کند که مشاهده اطلاعات را در یک نگاه آسان‌تر از قبل می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)