خانهاخبار
اوپو از گوشی میان رده A1 پرو به همراه چیپست اسنپدراگون 695 رونمایی کرد

اوپو از گوشی میان رده A1 پرو به همراه چیپست اسنپدراگون 695 رونمایی کرد

شرکت اوپو به تازگی از گوشی میان رده جدید خود با نام اوپو A1 پرو رونمایی کرده است.
۱۴۰۱/۸/۲۶

شرکت اوپو در امروز از گوشی میان رده جدید خود در کشور چین رونمایی کرد. این گوشی که اوپو A1 نام دارد؛ دارای نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع اولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بوده که از نوع خمیده است. اسپیکر‌های این گوشی نیز از نوع استریو هستند.

image

 

در این محصول شاهد استفاده از چیپست میان رده کوالکام اسنپدراگون 695 هستیم که توسط ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی خواهد شد. دوربین اصلی اوپو A1 پرو، دارای رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی بوده و پیکسل‌هایی ۰.۶۴ میکرومتری دارد. یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی نیز در کنار دوربین اصلی گوشی به چشم می‌خورد.

باتری اوپو A1 پرو ظرفیت ۴۸۰۰ میلی آمپر را داشته و سرعت شارژ آن نیز ۶۷ واتی است. این گوشی به همراه سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری ColorOS 13 روانه بازار خواهد شد. اوپو A1 پرو در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

image

 

قیمت نسخه با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی، معادل با ۱۷۹۹ یوآن (حدود ۲۵۵ دلار) بوده و نسخه با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت نیز به قیمت ۲۲۲۹ یوآن (حدود ۳۲۵ دلار) فروخته خواهد شد. فروش اوپو A1 پرو از تاریخ ۲۵ نوامبر (۴ آذر) آغاز می‌شود.

 

درباره گوشی میان رده جدید اوپو چه می‌اندیشید؟ آیا مشخصات این محصول، ارزش قیمت آن را دارند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)