خانهاخبار
وان پلاس 11 احتمالا با تمرکز ویژه بر طراحی و عملکرد سخت‌افزار توسعه داده خواهد شد

وان پلاس 11 احتمالا با تمرکز ویژه بر طراحی و عملکرد سخت‌افزار توسعه داده خواهد شد

پرچمدار نسل جدید برند وان پلاس جزو اولین گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو بازار خواهد بود.
۱۴۰۱/۸/۲۶

وان پلاس هنوز زمان رونمایی پرچمدار جدید خود موسوم به وان پلاس 11 را اعلام نکرده است ولی گزارش‌های مختلفی اذعان داشته‌اند که این پرچمدار در طی سال جاری میلادی در چین معرفی خواهد شد. به علاوه، شایعات پیشین بخشی از مشخصات فنی و طراحی این گوشی هوشمند را فاش کرده‌اند. حالا امروز و براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگر برجسته چینی یعنی Digital Chat Station ادعا کرده است که وان پلاس 11 با تمرکز ویژه بر طراحی و عملکرد سخت‌افزاری ساخته خواهد شد.

طبق گزارش این افشاگر، وان پلاس 11 از نمایشگر 2K با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد که ناچ حفره دوربین سلفی آن در سمت چپ نمایشگر جای خواهد گرفت. به علاوه، Digital Chat Station اعلام کرد که نسخه اولیه این پرچمدار از فریم میانی فلزی و جنس بدنه سرامیکی بهره خواهد برد. این افشاگر همچنین اذعان داشته است که وان پلاس 11 به احتمال زیاد آخرین پرچمدار وان پلاس خواهد بود که ناچ دوربین سلفی آن در گوشه نمایشگر جای می‌گیرد.

image

شایان ذکر است که وان پلاس 11 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو بهره خواهد برد و جزو اولین گوشی‌های پرچمدار مجهز به تراشه کوالکام خواهد بود که روانه بازار می‌شود. به علاوه، وان پلاس 11 به همراه این تراشه احتمالا از حافظه رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی UFS 4.0 بهره خواهد برد.

مشخصات فنی احتمالی وان پلاس 11

براساس شایعات پیشین، وان پلاس 11 از نمایشگر 6.7 اینچی امولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد که میزبان سنسور اثر انگشت نیز خواهد بود. کانفیگ‌های وان پلاس 11 احتمالا شامل دو مدل حافظه رم 8 گیگابایتی / حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 16 گیگابایتی / حافظه داخلی 256 گیگابایتی خواهد بود. نرم‌افزار این پرچمدار نیز اندروید 13 بر پایه رابط کاربری ColorOS 13 خواهد بود.

در پنل پشتی وان پلاس 11 نیز دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری قرار خواهد داشت. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز بر عهده دوربین 16 مگاپیکسلی خواهد بود. انرژی مورد نیاز برای فعالیت‌های وان پلاس 11 توسط باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 100 واتی تامین خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)