خانهاخبار
تصویری از Magic Charger اپل منتشر شد

تصویری از Magic Charger اپل منتشر شد

اپل می‌خواهد شارژر مگ سیف را به شکل استند دربیاورد!
۱۴۰۱/۸/۲۵

تکنولوژی مگ سیف از سال ۲۰۲۰ و همزمان با رونمایی از سری آيفون ۱۲ به گوشی‌های هوشمند اپل اضافه شد. از آن زمان تا به حال، این شرکت کوپرتینویی به جز رونمایی از باتری پک MagSafe، به صورت شخصی اقدام به طراحی و تولید لوازم جانبی مرتبط با این فناوری نکرده بود. اما تصاویر جدیدی که به تازگی در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده، حاکی از آن است که اپل در حال توسعه محصول جدیدی با نام Magic Charger است. تصاویر این لوازم جانبی معرفی نشده امروز توسط اکانت TheBlueMister در توییتر درز پیدا کرد. او سابقه درخشانی در انتشار تصاویر لوازم جانبی معرفی نشده اپل داشته و به نظر می‌رسد که رویت این تصاویر، می‌تواند سند خوب و معتبری برای رونمایی آن در آینده نزدیک باشد.

مجیک شارژر نامی است که هنگام اتصال آن به مک نمایش داده می‌شود. زبان طراحی این محصول به گونه‌ای است که از بدنه از جنس آلومینیوم با یک محفظه دایره‌ای شکل مجهز به تکنولوژی مگ سیف ساخته شده است. این محفظه دایره‌ای شکل در حالت عادی به صورت تخت قرار گرفته و در صورت نیاز، می‌تواند به سمت بالا آمده و در زوایای مختلف قرار گرفته و نقش یک استند برای اپل واچ در حین شارژ را ایفا کند.

 

متأسفانه اطلاعات دیگری در مورد Magic Charger در دسترس نبوده و همچنین مشخص نیست چرا اپل تا به حال این محصول را روانه بازار نکرده است. به عنوان یکی از دلایل، می‌توان گفت که مجیک شارژر را نمی‌توان به عنوان یک محصول کاربردی برای تمامی دارندگان محصولات اپل به حساب آورد.

به نظر می‌رسد که Magic Charger آنچنان که باید و شاید، برای دارندگان آیفون کاربردی نباشد! چرا که تنها در حالت تخت و به صورت افقی می‌توانید آیفون را روی آن قرار دهید و خبری از پشتیبانی به صورت عمودی نیست. مطمئنا اپل باید تلاش‌های خود در حوزه طراحی و ساخت لوازم جانبی مجهز به تکنولوژی MagSafe را بیشتر کرده و شاهد عرضه محصولات بیشتری در این حوزه باشیم.

MagSafe Duo یک محصول خوب در حین معرفی به حساب می‌آمد، اما قیمت ۱۲۹ دلاری آن با توجه به عدم قرارگیری آداپتور شارژر درون جعبه، آنچنان صرفه اقتصادی را با خود به همراه نداشت و لذا نمی‌توان آن را به کسی توصیه کرد. همچنین پایین بودن توان شارژ دستگاه حین استفاده از مگ سیف، از جمله دلایل دیگری است که کاربران ترجیح نمی‌دهند از این محصول استفاده کنند.

image

 

باتری پک مگ سیف از سوی دیگر گزینه تقریبا خوبی به حساب می‌آید، اما توان پایین آن و ابعاد نسبتا بزرگش باعث می‌شود تا اغلب کاربران تمایلی به خرید آن نداشته باشند. MagSafe Wallet اما از جمله محصولاتی است که بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند و اخیرا با اضافه شدن قابلیت Find My به این گجت، کاربردش بیش از پیش افزایش پیدا کرده است.

شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی تا به این لحظه عملکرد بهتری در حوزه طراحی و ساخت محصولات مبتنی بر مگ سیف از خود نشان داده‌اند. امیدواریم که اپل از این موضوع درس گرفته و بتواند بهتر در این عرصه ظاهر شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)