خانهاخبار
قابلیت شخصی سازی AoD با iOS 16.2 به آیفون‌ها می‌آید

قابلیت شخصی سازی AoD با iOS 16.2 به آیفون‌ها می‌آید

نسخه بتا جدید iOS 16.2 قابلیت غیر فعال کردن والپیپر و نوتیفیکیشن‌ها را به صفحه همیشه روشن سری آیفون 14 پرو می‌آورد.
۱۴۰۱/۸/۲۵

نمایشگر همیشه روشن یکی از ویژگی‌های آیفون ۱۴ پرو و نسخه پرو مکس آن است که در همین مدت کم مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. اما در ابتدای عرضه، اپل امکان شخصی سازی این قابلیت را به کاربران خود نمی‌داد و افرادی که از این دو محصول استفاده می‌کردند، باید با همین وضعیت کنار می‌آمدند.

اما در نسخه جدید آزمایشی iOS 16.2 امکان شخصی سازی نمایشگر همیشه روشن فراهم شده و کاربران این نسخه می‌توانند امکان نمایش والپیپر یا نوتیفیکیشن‌ها را از این قسمت حذف کنند و به این ترتیب تنها یک نمایشگر سیاه به همراه ویجت‌ها، تاریخ و ساعت به نمایش گذاشته خواهد شد.

قابلیت Always on Display مدت هاست روی محصولات اندرویدی به چشم می‌خورد، اما این گزینه روی آیفون‌ها با کمی تغییر اضافه شده است. دارندگان آيفون ۱۴ پرو و نسخه پرو مکس هنگام وارد شدن دیوایس به این بخش، حالت تاریک تری از لاک اسکرین خود را شاهد خواهند بود و به این ترتیب والپیپر، نوتیفیکیشن‌ها، ساعت و تاریخ همچنان روی صفحه نمایش داده می‌شود. اما اپل در سومین نسخه آزمایشی iOS 16.2 به شکایت‌های کاربران خود گوش داده و امکان غیر فعال کردن والپیپر و نوتیفیکیشن‌ها روی حالت نمایشگر همیشه روشن را در اختیارشان گذاشته است.

image

تنظیمات جدید بخش Always On روی آيفون ۱۴ پرو

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، دو سوییچ جدید به بخش Always On Display استفاده شده است که به کمک فعال کردن آن‌ها می‌توانید قابلیت نمایش والپیپر و نوتیفیکیشن‌ها در حالت نمایشگر همیشه روشن را غیر فعال کنید.

برای انجام این تنظیمات وارد اپلیکیشن Settings شده و به منوی Display and Brightness بروید. حالا روی Always On Display بزنید تا وارد بخشی مانند تصویر بالا شوید. به صورت پیش فرض، تمامی سوییچ‌های مربوطه در این صفحه در وضعیت فعال قرار دارند و همان طور که اشاره شد، حالت تاریک‌تری از لاک اسکرین به نمایش گذاشته می‌شود. اما با خاموش کردن دو سوییچ جدید اضافه شده، حالت Always On Display شبیه به تصویر زیر خواهد شد:

image

نمایی از حالت نمایشگر همیشه روشن

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)