خانهاخبار
مشخصات کلیدی ساعت هوشمند موتورولا موتو واچ 70 فاش شدند

مشخصات کلیدی ساعت هوشمند موتورولا موتو واچ 70 فاش شدند

ساعت هوشمند جدید موتورولا اخیرا پیش از معرفی در فروشگاه بست بای کانادا دیده شده و مشخصات کلیدی آن لو رفته است.
۱۴۰۱/۸/۲۴

به تازگی ساعت هوشمند جدید موتورولا که موتو واچ 70 نام دارد؛ به طور سهوی و پیش از معرفی رسمی در سایت فروشگاه بست بای کانادا قرار گرفته است. در صفحه مربوط به این ساعت، شاهد قیمت این محصول، مشخصات کلیدی آن و همچنین یک عکس هستیم.

image

 

موتورولا موتو واچ 70 دارای نمایشگری ۱.۶۹ اینچی از نوع مستطیل-شکل با رزولوشن ۲۸۰×۲۴۰ است. متاسفانه، هنوز مشخص نیست که موتورولا در این ساعت از یک پنل امولد استفاده کرده یا با یک پنل LCD طرف هستیم. بدنه این ساعت، از جنس آلیاژ روی بوده و بند آن نیز سیلیکونی است.

این ساعت شامل ویژگی‌های چون سنجش ضربان قلب، سنسور اکسیژن خون و ژیروسکوپ است. موتو واچ 70 توانایی ردگیری بیش از ۲۳ ورزش متفاوت را داشته و توسط بلوتوث نسخه 5.0 به گوشی متصل می‌شود. عمر باتری این ساعت معادل با ۱۴ ساعت مصرف مداوم بوده و مانند بسیاری از ساعت‌های هوشمند دیگر، این محصول نیز توسط یک شارژر مگنتی شارژ می‌شود. موتورولا موتو واچ 70 دارای گواهی IP67 جهت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بوده و امکان استفاده از آن در استخر و حمام وجود دارد.

image

 

اینطور که به نظر می‌رسد؛ در این ساعت موتورولا نیز خبری از سیستم عامل WearOS گوگل نبوده و مانند ساعت موتو واچ 100 سال گذشته، این محصول نیز از سیستم عامل Moto OS استفاده خواهد کرد. این ساعت در رنگ مشکی روانه بازار شده و قیمت آن نیز معادل ۹۹ دلار کانادا (حدود ۷۵ دلار آمریکا) است. در حال حاضر، جزئیاتی درباره تاریخ عرضه این محصول وجود ندارد؛ اما با توجه به قرار گرفتن آن در سایت یک فروشگاه اینترنتی، احتمالا زمان زیادی تا آمدن این محصول به بازار باقی نمانده است.

درباره ساعت هوشمند جدید موتورولا چه می‌اندیشید؟ آیا موتورولا موتو واچ 70 موفق شده تا نظر شما را به خود جلب کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)