خانهاخبار
رنگ‌بندی ویوو X90 در تصاویر واقعی این گوشی مشخص شد

رنگ‌بندی ویوو X90 در تصاویر واقعی این گوشی مشخص شد

نسخه استاندارد سری پرچمدار ویوو X90 در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۸/۲۵

همانطور که می‌دانیم، سری پرچمدار ویوو X90 به طور رسمی در تاریخ 22 نوامبر مصادف با 1 آذر رونمایی خواهد شد که شامل سه مدل ویوو X90، ویوو X90 پرو و ویوو X90 پرو پلاس خواهد بود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویری واقعی از ویوو X90 در دسترس قرار گرفته است که رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد. به علاوه، ویوو X90 پرو پلاس نیز در رندرهای رسمی دیده شده‌ است که نشان می‌دهند رنگ آبی برای نسخه‌های پرو سری عرضه نخواهد شد.

تصاویر واقعی ویوو X90

طبق این تصاویر واقعی، ویوو X90 در سه رنگ آبی، قرمز و مشکی روانه بازار خواهد شد که البته هرکدام با جلای منحصر به فردی همراه خواهند بود. برای مثال، پنل پشتی نسخه رنگ قرمز ویوو X90 حالت چرمی دارد در حالی که نسخه آبی رنگ از جلای براق بهره می‌برد. مدل با رنگ مشکی نیز از جلای مات برخوردار است.

رندرهای ویوو X90 پرو پلاس

از آن سو، در رندرهای ویوو X90 پرو پلاس نیز به روشنی واضح است که این پرچمدار پرمیوم از چهار دوربین بهره می‌برد که در ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل جای گرفته است. ویژگی برجسته ویوو X90 پرو پلاس سنسور پرچمدار 1 اینچی IMX989 است که قبلا عملکرد بسیار خوب آن را در نمونه تصاویر گرفته شده دیده بودیم. قلب تپنده ویوو X90 و ویوو X90 پرو پلاس نیز تراشه دایمنسیتی 9200 و اسنپدراگون 8 نسل دو نیز خواهد بود. همچنین برای اولین بار، نسل جدید تراشه پردازش تصاویر vivo V2 با سری ویوو X90 عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)