خانهاخبار
مستربلیط؛ سفری خاطره انگیز به نصف جهان

مستربلیط؛ سفری خاطره انگیز به نصف جهان

شهر اصفهان در مرکز استان اصفهان واقع شده است است و دارای 220کیلومتر مربع مساحت می باشد...
۱۴۰۱/۸/۲۴

شهر اصفهان در مرکز استان اصفهان واقع شده است است و دارای 220کیلومتر مربع مساحت می باشد. شهر اصفهان در فاصله 435 کیلومتری از تهران قرار دارد و وجو آثار تاریخی متعدد در این شهر باعث شد تا در سال 2006 این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شود و سالانه مسافران زیادی از داخل و خارج کشور به آن سفر کنند.

image

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

پیشنهاد می کنیم حتی برای یک بار سرویس رزرو هتل مستربلیط را امتحان کنید و سفر خاطره انگیز اصفهان خود را با رزرو به صرفه هتل ماندگار نمایید.

 این شهر در فاصله 1570 متری از سطح دریا قرار گرفته است و عامل پیدایش آن زاینده رود است. آب و هوای شهر اصفهان با توجه به قرار گرفتن آن در منطقه نیمه بیابانی معتدل و خشک است و شما در مناطق شمالی و شرقی آب و هوای کویری و هرچه به سمت جنوب حرکت می کنید آب و هوای خنک تری را تجربه می کنید .

  • آیا می دانید در سال 1394 اصفهان به همراه رشت، اولین شهرهای ایران بودند که به شبکه شهرهای خلاق جهان زیر نظر یونسکو پیوست؟
  • آیا می دانید میدان نقش جهان با 560 متر طول و 160 متر عرض، یکی از بزرگ ترین میدان‌ های جهان محسوب می شود؟
  • آیا می دانید یکی از نام‌ های قدیمی اصفهان «الیهودیه» است؛ زمانی که کوروش بزرگ بابل را تصرف کرد و یهودیان را از اسارت پادشاه آن زمان نجات داد، برخی از آن یهودیان به ایران آمدند و در این منطقه سکونت یافتند و به همین دلیل به اصفهان فعلی دارالیهودیه گفتند؟
  • آیا می دانید شهر نجف‌آباد در استان اصفهان در دوران صفویان، به عنوان شهر بازرگانی و به منظور تهیه آذوقه‌ شهر اصفهان بنا شد؟
  • آیا می دانید اصفهان در دوران شاه عباس اول تا مرگ شاه عباس دوم، برترین شهر خاورمینه محسوب می ‌شد. در این دوران اصفهان حتی از قسطنطنیه بزرگ تر و زیباتر بود و ۴ محله به نام‌ های عباس‌آباد، جلفا، گبرآباد و اسپهان داشت؟
  • آیا می دانید در دوران قاجار و حکمرانی مسعود میرزا ظل ‌السلطان، بیش از ۵۰ بنای تاریخی و باغ ایرانی در اصفهان نابود شد؟
  • آیا می دانید یکی از دلایلی که اصفهان را نصف جهان می‌نامند این است که این شهر بیش از شش هزار اثر تاریخی با قدمت صدها و بلکه هزاران سال را در خود جای داده است؟

مستربلیط؛ معتبرترین وبسایت رزرو هتل اصفهان

image

امروزه وبسایت های زیادی در حوزه گردشگری فعالیت می کنند؛ اما به خاطر داشته باشید که مقصود از سفر به اصفهان، لذت بردن از این شهر زیباست بنابراین باید با آگاهی قبل از سفر به اصفهان اطلاعاتی کامل و جامع درباره هتل ها و نقاط گردشگری آن به دست آورید و با خیالی راحت و آسوده به این شهر زیبا سفر نمایید.

شهر اصفهان به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی و تفریحی فراوان میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است. مسافران برای این که در رزرو هتل اصفهان با مشکل مواجه نشوند، بهتر است با مراجعه به وبسایت مستربلیط تنوع هتل ها را بررسی نمایند تا بتوانند بهترین هتل را مطابق با هزینه و سلیقه خود انتخاب کنند، این موضوع باعث شده است افراد به راحتی آن چه را مد نظر دارند، مشاهده کنند و رزرو را انجام دهند.

رزرو آنلاین هتل مستربلیط در هر کجای دنیا، پرواز و هتل های داخلی و خارجی بسیاری را با قیمت مناسب ارائه می دهد و به همین علت باعث می شود آسایش را برای گردشگران فراهم نماید. مسافران با رزرو هتل اصفهان به دو قطب توریستی کشور سفر می کنند و می توانند با رزرو این هتل ها از شهرهای اطراف بازدید داشته باشند.

وبسایت رسمی مستر بلیط با ایجاد بستری امن در حوزه گردشگری برای تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل در همه نقاط نقاط کشور و ارائه پشتیبانی 24 ساعته به ایجاد سفری امن و خاطره انگیز برای همه مسافران عزیز می اندیشد. شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز می توانید با کارشناسان حرفه ای مستربلیط تماس حاصل نمایید و از تخفیف های ویژه مستربلیط استفاده نمایید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)