خانهاخبار
مشخصات فنی و زمان رونمایی اوپو فایند N فلیپ لو رفت

مشخصات فنی و زمان رونمایی اوپو فایند N فلیپ لو رفت

اولین گوشی تاشو صدفی اوپو از تراشه دایمنسیتی 9000 و شارژ 44 واتی بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۸/۲۴

انتظار می‌رود اوپو ماه آینده میلادی از اولین گوشی تاشو صدفی خود که احتمالا با نام اوپو فایند N فلیپ روانه بازار خواهد شد، رونمایی کند. براساس اطلاعاتی که افشاگر برجسته چینی موسوم به Digital Chat Station ماه گذشته به اشتراک گذاشته بود، به نظر می‌رسید اوپو فایند N فلیپ به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز خواهد بود.حالا اما این افشاگر در گزارش جدید خود ادعا کرده است که این گوشی تاشو به جای تراشه کوالکام از تراشه پرچمدار نسل قبلی مدیاتک یعنی دایمنسیتی 9000 بهره خواهد برد. این افشاگر همچنین بخشی از مشخصات فنی اوپو فایند N فلیپ را نیز به اشتراک گذاشته است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

طبق این گزارش، اوپو فایند N فلیپ از نمایشگر 6.8 اینچی E6 امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد. در پنل پشتی این گوشی نیز نمایشگر کاور 3.26 اینچی با پنل اولد قرار خواهد داشت. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز احتمالا بر عهده سنسور 32 مگاپیکسلی IMX709 سونی خواهد بود. ماژول دوربین اصلی آن نیز شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX890 سونی و لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 خواهد بود.

image

اوپو فایند N

منبع تغذیه این گوشی تاشو نیز باتری 4300 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 44 واتی خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی اوپو فایند N فلیپ می‌توان به سنسور اثر انگشت کنار بدنه و اندروید 13 بر پایه رابط کاربری ColorOS 13 اشاره کرد. همچنین اوپو فایند N فلیپ احتمالا در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش روانه بازار خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که اوپو فایند N فلیپ احتمالا در میانه‌ ماه دسامبر رونمایی خواهد شد. شایان ذکر است گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند دومین گوشی تاشو فولد این برند چینی موسوم به اوپو فایند N2 نیز همراه با اوپو فایند N فلیپ معرفی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)