خانهاخبار
امکان پیام دادن به خود در واتس اپ فراهم شد

امکان پیام دادن به خود در واتس اپ فراهم شد

واتس اپ بار دیگر کندتر بودن خود از رقیب قدرتمندی مثل تلگرام را به نمایش گذاشته و به تازگی امکان ارسال پیام به خود را فعال کرده که شبیه به Saved Messages تلگرام است!
۱۴۰۱/۸/۲۴

به تازگی واتس اپ امکان پیام دادن به خود را در اختیار کاربران گذاشته است. این ویژگی در نسخه ۲۲.۲۳.۷۴ برای دارندگان آیفون و ۲.۲۲.۲۳.۷۷ برای برخی دارندگان گوشی‌های اندرویدی فعال شده است.

چرا باید به خودتان پیام دهید؟ برخی افراد از این قابلیت برای نگهداری ایده‌ها، یادآوری برخی مسائل یا ذخیره کردن یک مطلب یا لینک استفاده می‌کنند. همچنین از این طریق می‌توانید فایل‌های مورد نیازتان را از این طریق در یک محل نگه داشته و در مواقع لزوم به آن‌ها دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال می‌توانید یک تصویر را روی گوشی هوشمند به خودتان ارسال کرده و روی کامپیوتر آن را دانلود کنید.

اپلیکیشن‌های دیگر مانند تلگرام یا اسلک مدت هاست از این ویژگی برخوردار بوده و کاربران می‌توانند به راحتی از آن‌ها برای ذخیره فایل، متن یا لینک‌ها استفاده کنند. حالا واتس اپ این قابلیت را به پلتفرم خود اضافه کرده تا از رقبای خود عقب نماند!

image

 

روند ارسال پیام به خود در واتس اپ چگونه است؟

به سادگی کافی است یک چت جدید را باز کرده و وقتی قصد انتخاب مخاطب مورد نظر را دارید، به سادگی اسم خودتان که در ابتدای لیست قرار گرفته را انتخاب کنید. به این ترتیب یک صفحه جدید با عنوان Message yourself باز خواهد شد و می‌توانید تمامی کارهای مورد نیاز را از این طریق انجام دهید.

پیام‌هایی که به خودتان ارسال می‌کنید، روی تمامی دیوایس‌ها و محصولات در دسترس خواهد بود و سیستم end-to-end encryption نیز روی آن اعمال شده است.

اگر در حال حاضر امکان استفاده از این قابلیت را ندارید، باید چند روز دیگر منتظر بمانید تا امکان پیام دادن به خود به صورت عمومی در دسترس تمامی کاربران قرار گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)