خانهاخبار
آپدیت اندروید 13 برای گلکسی تب S8 عرضه شد

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی تب S8 عرضه شد

این روزها سامسونگ پشت سر هم آپدیت اندروید 13 را برای گجت‌های مختلفش عرضه می‌کند و امروز، نوبت به گلکسی تب S8 رسیده است.
۱۴۰۱/۸/۲۴

پس از ارائه آپدیت پایدار و نسخه عمومی اندروید 13 برای گلکسی A33 5G، گلکسی A53 5G، گلکسی نوت ۲۰، گلکسی S20، گلکسی اس ۲۱ و گلکسی S22 در هفته‌های گذشته، حالا نوبت به تبلت Galaxy Tab S8 رسیده است.

در حال حاضر، تنها نسخه 5G گلکسی تب اس ۸ در کشورهای اروپایی موفق به دریافت این آپدیت شده است. نسخه جدید این سیستم عامل با شماره ساخت X706BXXU2BVK4 همراه است. آپدیت اندروید ۱۳ برای گلکسی تب S8پلاس با شماره ساخت X806BXXU2BVK4 همراه بوده و این گزینه برای گلکسی تب S8 الترا نیز X906BXXU2BVK4 است.

با مراجعه به منوی Settings> Software Update و انتخاب گزینه Download and install می‌توانید این آپدیت را روی دستگاه خود نصب کنید. در این آپدیت همچنین پچ امنیتی ماه نوامبر نیز گنجانده شده است و به این ترتیب بسیاری از مشکلات امنیتی و مسائل مربوط به حریم خصوصی نیز با نصب این آپدیت حل و فصل خواهد شد.

image

 

با نصب اندروید 13 چه مواردی به گلکسی تب S8 اضافه می‌شود؟

رابط کاربری One UI 5.0 که با نصب این آپدیت روی دستگاه شما ارائه می‌شود، پالت رنگی جدیدی را با خود به همراه دارد که روی محیط سیستم عامل و ویجت‌ها تأثیر گذاشته و از سوی دیگر، سایز آيکون اپلیکیشن‌ها در پنل نوتیفیکیشن‌ها کمی بزرگ‌تر شده تا تشخیص آن‌ها راحت‌تر از پیش شود. انیمیشن‌ها و ترنزیشن‌ها هم نسبت به گذشته بسیار نرم‌تر و روان‌تر اجرا می‌شوند.

اما به عنوان یک ویژگی مهم این آپدیت، می‌توان به تنظیمات زبان بر اساس هر اپلیکیشن اشاره کرد که یک ویژگی فوق العاده کاربردی به حساب می‌آید. به این ترتیب به عنوان مثال می‌توانید زبان اپلیکیشن اینستاگرام را روی انگلیسی تنظیم کرده و در عین حال، اپلیکیشن واتساپ شما روی زبان فرانسوی تنظیم شده باشد. سامسونگ همچنین قابلیت OCR یا همان تشخیص کاراکتر اپتیکال را با One UI 5.0 به محصولات خود اضافه کرده است و به این ترتیب می‌توانید متن‌های درون تصاویر را از آن‌ها استخراج کنید. حتی کیبورد سامسونگ نیز می‌تواند از زاویه دید دوربین استفاده کرده و متن درون تصویر را به صورت زنده از آن استخراج کند.

قابلیت Bixby Routines به Modes & Routines تغییر نام داده است. به این ترتیب با حالت ساده‌تری از بیکسبی روتین روبرو هستیم که برخی روتین‌ها به صورت پیش فرض برای استفاده کاربران درون آن گنجانده شده است. در این حالت بیکسبی و Modes & Routines امکانات و قابلیت‌های جدید را از طریق آپدیت‌ها دریافت خواهند کرد.

افرادی که روزانه با دوستان و آشنایان خود در ارتباط هستند، مسلما از ایموجی‌ها به دفعات استفاده می‌کنند. در رابط کاربری جدید One UI 5.0 شاهد ایوجی‌ها، ایموجی‌های متحرک و AR ایموجی‌های جدیدی هستیم. جسچرهای مولتی تسکینگ جدید، رابط کاربری بهینه شده‌تر بخش Privacy & Security و منوی جدید Connected Devices نیز از جمله امکاناتی است که با آپدیت اندروید ۱۳ به گلکسی تب S8 اضافه می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)